Ga naar inhoud

[OPGELOST] van vista naar XP

tommt

Aanbevolen berichten

hallo,

ik heb sinds kort xp inplaats van vista op mijn laptop geinstaleerd..

Maar ik heb geprobeerd om alle drivers te instaleren.. maar op een of andere manier werkt mijn video kaart niet.. Ik heb echt alles geprobeerd..

Dit is de videokaart die ik heb:toshiba Mobility Radeon HD 2400 driver

en mijn laptop naam is toshiba satellite p200

Ik hoop dat iemand een idee heeft om het op te lossen.. of is de enigste oplossing vista terug te plaatsen..?

alvast bedankt :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

RapidShare: Easy Filehosting

Probeer eens met bovenstaande driver? Hij komt vanaf rapidshare, maar is te vertrouwen (heb hem zelf ineen gestoken).

Toshiba heeft inderdaad geen drivers voor xp voor die laptop uit, en ati verwijst voor zijn mobile kaarten door naar de producent zelf. Wat ik gedaan heb is bij acer een driver gaan pikken voor een ander toestel met die grafische kaart en de .inf een beetje aangepast zodat hij ook op niet-acer toestellen moet werken.

De .zip file uitpakken, en dan de setup.exe installeren. Je hoeft niet bang te zijn, er hangt geen risico aan vast (als het niet zou lukken gaat hij de installatie in zijn geheel weigeren).

Als het zou werken vraag ik je die drivers op een cd te branden, daar kruipt vrij veel tijd in om dat aan te passen & zou je niet graag binnen een half jaar dezelfde vraag zien stellen omdat je de drivers kwijt bent ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

bah, dan is het niet gelukt :(

ik vrees dat er niet veel anders op zit dan terug naar vista te gaan waarvoor je wel drivers hebt, en uit te kijken tot wanneer het ati eens schikt om zelf drivers uit te brengen voor hun mobiele grafische kaarten.

Ati kennende zal dat waarschijnlijk helaas wel vrij lang duren (daarom koop ik ook geen notebooks met ati-grafische kaarten in, krijg je toch maar gezeik mee als je andere drivers nodig hebt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.