Ga naar inhoud

Google chrome e.a.

roald 6

Aanbevolen berichten

Het enige waar ik het in kan downloaden is in firefox, chrome blijft maar draaien en draaien maar opent geen website en als ik het in IE probeer, krijg ik de melding: Sluit de volgende toepassing --Internet Explorer--

Sluit ik IE en klik op "voltooien", dan opent IE met welkomstscherm van Adobe.

Open ik dan een spelletjessite, dan krijg ik de melding " je hebt deze plug in nodig" en die verwijst dan naar Adobe Flash player. Wil ik die dan installeren, krijg ik weer de melding: Sluit de volgende toepassing --Internet Explorer-- En zo blijf ik ronddraaien zonder resultaat.

- - - Updated - - -

Als ik in IE kijkt bij Extra --> invoegtoepassing beheren, dan zie ik Shockwave Flashobject staan, dit is dan waarschijnlijk de gedownloade Player, want datum en tijd klopt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

IE werkt nu, ik heb bij Extra (tandwieltje) op Opnieuw instellen geklikt en dan bij Beveiliging heb ik ActiveX filtering aangevinkt en naderhand weer uit gevinkt.

Maar het probleem is nu dat de balk met Eigenschappen, favorieten ed. verdwenen is, hoe krijg ik die weer terug gezet?

Nu Chrome nog :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar het probleem is nu dat de balk met Eigenschappen, favorieten ed. verdwenen is, hoe krijg ik die weer terug gezet?
Start IE.

Druk op de ALT toets en klik dan op beeld - werkbalken.

Ik denk dat je de menubalk of de favorietenbalk moet hebben.

Probeer eens om Chrome te verwijderen en opnieuw te installeren.

Verwijderen kan via het configuratiescherm - programma's - programma's en onderdelen.

Daarna moet je het bestandje first run verwijderen in de map C:\Gebruikers\gebruikersnaam\AppData\Local\Google\Chrome\Application

Dan kan je Chrome weer installeren en zou je een "propere" versie moeten hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

die first run is nergens te vinden, ook als ik Zoekopdracht probeer vind ik het niet.

Ik heb wel alles verwijdert wat ik ook maar ergens van Chrome kon vinden, heb dan het programma gedownload en Flash werkt weer, alleen blijft Chrome soms traag,

Maar het is goed zo, ik kan nu verder en weer iets bijgeleerd :-)

Ik ga er slotje opzetten.

Bedankt voor alles

Groetjes

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kan nog iets toevoegen ivm met Chrome, die werkt nu perfect

Wat heb ik gedaan?

Met rechts op het Chromeicoontje geklikt, vervolgens op eigenschappen en het tabblad compatibiliteit heb ik als administrator uitvoeren aangevinkt

Dit even ter info en mss kan het andere mensen ook helpen

Groetjes

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.