Ga naar inhoud

outlook Express 6

kobe

Aanbevolen berichten

Heb al een hele tijd een probleem met het versturen en/of doorsturen en soms ook het ontvangen van foto's,afbeeldingen als deze niet in bijlage worden meeverzonden, ik krijg dan vierkantjes met rode kruisjes te zien.

Wat kan daar de oorzaak van zijn?

Bij voorbaat dank,

kobe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kape,

Alvast bedankt voor je reactie,maar ik heb dat probleem al een paar jaar, eerst had ik norton dan norman en nu al een paar maanden avast, wat ik niet begrijp dat ik de foto's wel zie maar, bij doorsturen krijgt de ontvanger niets te zien, briefpapier gaat zonder probleem door maar een achtergrond niet.

Nogmaals bedankt,

Kobe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik goed begrijp worden foto's nu wel correct doorstuurt maar achtergronden niet.

Wel dit valt vrij eenvoudig te verklaren.

Zelf versturen we hier regelmatig nieuwsbrieven met achtergrond en in de meeste gevallen komt deze eenvoudig niet door want...

de internetproviders blokkeren deze... Elke provider hanteert een verschiilende politiek ivm emaillayouts, headers, achtergronden, styles,...

Afbeeldingen zouden normaal zonder probleem mee verstuurd moeten worden.

U mag gerust een test proberen naar support@pc-helpforum.be

dan kijk ik even wat er doorkomt

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.