Ga naar inhoud

pc start heel slecht op en openen van pagina`s ook heel traag

henk253

Aanbevolen berichten

sorry van late reactie.

Mijn pc doet het nu niet meer me windows start niet meer op ook niet meer in veiligge modes.

Een dag er voor had ik HD tune gedownload en pc draaide wel goed.

Volgende dag pc op gestart- account aan geklikt-bureaublad kwam in zicht maar de snel koppelingen waren allemaal wit en kregen langzaam kleur terug.

google chrome off line geprobeerd te openen (storing geen internet ziggo) boven aan stond reageerd niet.

Pc hangt gereset maar windows starte niet door in begin.

Geprobeerd veilige modes maar bleef ook hangen bij laden van drivers

laatste driver die werd geplaatst is windows/system32/drivers/aswRvrt.sys en verder gaat hij niet.

Toen had ik maar harde reset stroom schakelaar uit en aan gezet want ik kon niet uit veilige modes komen.

Windows ging een opstart herstel programma starten dit heb ik 6 uur aan laten staan maar het hielp niks.

Mijn windows 7 installatie schijf oen staat alleen setup maar geen reparatie programma.

Kan ik hier nog wat aan doen of is het einde verhaal.

dit bericht via mijn laptop getypt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Om je harddisk op fouten te controleren kun je het volgende uitvoeren.

Je dient wel een andere werkende pc/laptop ter beschikking te hebben.

Download Seatools for DOS ISO image op een andere pc.

Brand de ISO als image op een lege cd.

Stel in je BIOS je cd/dvd-rom in als first boot device en leg de cd in je drive.

Start nu je pc/laptop op vanaf deze cd.

Als de tool is opgestart accepteer je de gebruikersovereenkomst en zie je een venster waarin je jou HD kunt selecteren.

Klik in de linker bovenhoek op Basic tests en in het keuze menu kies je voor Long test.

Wat geeft dit als resultaat?

Een handleiding voor het gebruik van Seatool for DOS vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had eerst uit leg gevraagd aan een kennis hoe ik de bios moet in stellen had ik nog nooit gedaan maar het is gelukt om de test uit te voren.

ik kon de bestanden niet opslaan op defecte pc dus ik heb zover alles op geschreven, de cijfers heb ik niet gedaan het waren te veel zaten 106 fouten in.

errors detected on NON seagate drive it is suggested that contact the maker of your disk drive for more information .

Please safe this code if you are planning warranty exchange.

seagate product warranty status depends on how product is sold.

If your harddrive is a component in a oem system, then the oem covers the drive warranty.

Unfortunately your seagate harddrive failled an importent diagonose test possibly causes bij probleem sectors wich are difficult to read.

now is a good time to make sure you have een current

now is a good time to make sure you have een current back up of your important date.

repair was unsuccessful on the hard drive for mor information on this subject see our help topic bad sector found.

Long test failed

--------------------------

had het zelf vertaalt via google want ben niet zo goed in engels.

fouten gedetecteerd op NON seagate schijf wordt gesuggereerd dat contact op met de maker van uw harde schijf voor meer informatie.

Behagen veilig deze code als u van plan bent de garantie uitwisseling.

seagate productgarantie Status hangt af van hoe het product wordt verkocht.

Als uw harde schijf is een component in een oem-systeem, dan is de oem dekt de garantie van de schijf.

Helaas is uw seagate harde schijf failled een importent diagonose-test mogelijk schadelijk BIJ Probleem sectoren pacht zijn moeilijk te lezen.

nu is een goed moment om te controleren of je huidige hebt EEN back-up van uw belangrijke datum.

reparatie was niet succesvol op de harde schijf voor mor informatie over dit onderwerp zie onze helponderwerp slechte sector gevonden.

Lange mislukt

is hier nog wat aan te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb maar besloten om de pc te laten repareren want het lijkt me niet eenvoudig om een harde schijf te installeren.

alvast vriendelijk bedankt voor de goede hulp wat me is geboden van het pchulpforum.

aangepast door henk253
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren had ik pc weg gebracht en vanmiddag weer op gehaald.

Er is een nieuwe HD WD Caviar Bleu 0500gb 7200rpm 64mb in gekomen en de dat van oude HD is overgezet en dat wou goed maar traag.

Pc start nu weer snel op en via google chrome opend ook alles weer zoals het was.

dus het is opgelost.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.