Ga naar inhoud

windows 8.1

thermoske

Aanbevolen berichten

goeie morgen ik krijg het niet voor mekaar op mijn tweede pc windows 8.1 te instaleren

op mijn eerste pc ging dit perfect en op die van mijn dochter lukt het voor geen meter

hier wat informatie

pc moederbord msi ms 7528

quad core processor q 8200

4 gig geheugen

ik denk toch dat dit voldoende moet zijn

het is een windows 8.1 32 bit versie en heb geprobeerd met usb en met dvd te instaleren

maar blijft gewoon hangen al van in het begin van instalatie en gaat niet verder na ongeveer een uur valt beeld gewoon weg

iemand die weet wat ik kan doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf gebrand op dvd maar mijn andere pc is een amd met asus moederbord die volgens mij niet zo goed is

en daar stond op een half uur mijne windows al op dus aan dvd ligt het niet

heb nieuwe partitie ntfs aangemaakt zo als het moet al geprobeerd met een sata en ook met een ide omda ik dacht dat het

de harde schijf zou zijn maar da gaat ook niet dus ik start van een lege partitie gewoon met dvd op

gr thermos

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja zo en dan vertrekt instalatie er komt zo een vierkant met 4 kleine blauwe vierkantjes wat normaal is maar gaat dan niet meer verder en na een uur valt beeld gewoon uit

ps met windows 7 lukt het perfect ik snap het niet goed heb al heeel heeel veel moeten instaleren

is da nu het moederbord dat niet compatibel is met windows 8 ik snap het ni

gr thermos

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast fcbbrugge
verder en na een uur valt beeld gewoon uit

dit heeft te maken met je instelling..zet je beeldscherm nooit uitschakelen...

laatst heb ik gezien laptop naar fabrieksinstelling dit heeft meer als 5uur geduurd!!!

welke install doe je ?met behoud van bestanden?verse install?....

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee want met usb stick is het juist hetzelfde en het is een proef versie dat ik een maand kan uit proberen en dan bij microsoft kan activeren als ik da wil is nieuwe dvd speler en zo ik al zij met windows 7 gaat het prima

- - - Updated - - -

ja boot vanaf dvd nieuwe partitie aangemaakt en normaal duurt instalatie maar drie kwartier

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.