Ga naar inhoud

Touchpad instellingen


Ine

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb daarnet mijn laptop opnieuw geinstalleerd, omdat hij nogal traag ging de laatste tijd. Het resultaat is een succes, hij loopt weer op volle snelheid.

Het enige probleem dat ik heb, is dat ik met mijn touchpad niet meer kan scrollen. Vroeger kon ik scrollen via de scrollen aan de rechterzijde van mijn touchpad (Acer Aspire 5336-902G25Mnkk), maar ook door met 2 vingers over de touchpad naar boven of naar onder te glijden.

Weet iemand hoe ik deze functies opnieuw kan instellen? Ik vind het nergen op de laptop.

Ik heb na de installatie alle overbodige programma's van de laptop gegooid, misschien heb ik per ongeluk deze instellingen ook verwijderd? (ik herinner mij dat ik een paar programma's met "Acer" aan het begin van de naam en Acer als producent verwijderd heb).

Alvast bedankt voor de hulp!

Groeten,

Ine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ine,

Je hebt een fabrieksherstel uitgevoerd aan de hand van de recovery?

Indien het om een Windows 7 32 bit versie gaat kan je deze driver installeren.

Indien een Windows 7 64 bit moet je deze driver installeren.

Lost dat je probleem nog niet op voer dan onderstaande uit:

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De driver installeren heeft geholpen!

Maar elke keer als ik de computer opstart, krijg ik dit:

post-18300-1417705698,9902_thumb.jpg

indien ik annuleren kies, dan werken de scroll-functies niet.

Indien ik uitvoeren kies, dan werkt deze wel

Is er een manier dat ik niet telkens bij het opstarten op uitvoeren moet klikken?

Bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.