Ga naar inhoud

Gezochte bestanden en bijhorende map verplaatsen

Chio

Aanbevolen berichten

Hallo, is het mogelijk om zoekresultaten met hun bijhorende map te verplaatsen? Ik wil al mijn .wma bestanden verplaatsen vanuit de zoekfunctie, maar nu lijkt dat enkel mogelijk te zijn voor de bestanden zelf, en niet voor de map waar ze in zitten.

thx!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk is mijn eurootje gevallen en bedoelt de TS dit:

'k heb in x aantal mappen wma-bestanden

vb map A met honderd bestanden heeft 15 wma's, map B telt 150 bestanden waaronder 35 wma's

Mogelijk wil hij daarvan alleen de wma's ergens anders krijgen, maar dan wel in map met de oorspronkelijke naam: dus de eerste kopieren naar een andere map die ook direct A genoemd wordt, die van B ook kopieren (verplaatsen) naar een andere plaats waar ze ook direct (automatisch) in een map B komen staan,

zodanig dat alleen de wma's in die nieuw mappen komen.

En als ik het goed begrijp wil hij dat telkens 'in één beweging" ? ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit met nogal wat naamloze bestanden, als ik die uit hun map verplaats weet ik niet meer wat ze zijn. Ik moet hun naam wijzigen en ze van wma naar mp3 converteren zodat ik ze in VLC kan afspelen, ondertussen wil ik niet dat ze in mijn afspeellijsten terechtkomen.

Dorado, het lijkt alsof Systemlook enkel mijn C schijf kan scannen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.