Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Je kan ook proberen om de vorige driver van de videokaart terug te zetten.

Ga naar het apparaatbeheer en open de eigenschappen van de grafische adapter.

Op de tab stuurprogramma kan je klikken op de knop vorig stuurprogramma.

Volg de instructies en herstart daarna de pc.

Geplaatst:

Het terug brengen van 8 GB naar 6 GB heeft geen effect gehad.

Maar sinds ik weer terug gegaan ben van 6 gb naar 8 gb heb ik geen problemen meer gehad....

Ik wacht nog een paar dagen voor dat ik het topic op opgelost zet.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Ik heb ondertussen Windows 8.1 geïnstalleerd en heb nog steeds hetzelfde probleem....wat opvalt is dat het probleem zich vaak voor doet als Internet Explorer geopend word of wanneer ik office programma's open. Ondertussen lees ik mijn mails dus niet meer met outlook maar op outlook.com zelf om het probleem ter voorkomen. Ook doet het probleem zich snel vaak voor wanneer ik meerdere programma's open heb staan en op de taakbalk van het ene programma naar het andere wil gaan.....Als ik op internet surf met Chrome en boven van de ene tab naar de andere tab wil gaan gebeurd het ook wel eens...ik heb de indruk dat het met snelheid te maken heeft zou dat kunnen?

Geplaatst:

Je krijgt dus nog steeds voordurend die BSOD met errocode 116?

Dan vrees ik dat je zal moeten uitkijken naar een andere/nieuwe grafische kaart want ik denk dat deze niet meer goed reageert op sommige instructies en dat kan je met een driver niet oplossen.

Geplaatst:

Maar dat is juist mijn probleem ik heb deze in maart gekocht ...ik wil best een andere kaart kopen maar wil wel zeker zijn dat het functioneert mijn moederbord is een M3A van Asus enige suggestie welke ik zou kunnen kopen?

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.