Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
1) ze proberen normaal 3x af te leveren, als het dan niet lukt gaat die idd naar het postkantoor.

En die 3x, is dat dan 3 dagen na elkaar?

3)Normaal krijg je wel een belgische helpdesk. Misschien is het nu toevallig omdat het in BE verlengd weekend is vanwege wapenstilstand & er in NL geen wapenstilstand is dat ze daarom alles doorverbinden naar NL?

Ik denk het niet, want ik heb vrijdag gebeld.

En dan zouden ze normaal zowel in België als Nederlands moeten werken..

Naar welk nummer bel jij mss om contact op te nemen met Dell? Misschien draai ik gewoon het verkeerde nummer..

Geplaatst:

ik bel 024 828 779

normaal zijn die 3 dagen inderdaad na elkaar, maar of de post zich daar altijd aan houdt weet ik niet zeker.

Geplaatst:

De Post?

Is het niet DHL dat voor de levering van Dell laptops zorgt?

Ik zal dan volgende keer eens proberen bellen naar het nummer dat jij hebt. Ik bel namelijk altijd naar 02/711.95.88 en dan wordt ik doorverbonden naar Nederland. Het is toch geen probleem voor mijn bestelling hé, dat ik dan in Nederland mijn laptop heb besteld ipv België?

Geplaatst:

Ok, bedankt!

Het is dan toch geen probleem dat ik via het telefoonnummer van Nederland mijn laptop heb besteld hé? Dat mijn bestelling daardoor geen vertraging oploopt...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.