Ga naar inhoud

Deze video kan op uw toestel niet worden afgespeeld

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dit krijg ik bij sommige (niet alle) video's van VTM te zien, zowel in Firefox als in IE(8)

euh... kan ik er iets aan doen?

('k heb nog wel xp voor een paar weken...)

Geplaatst:

Ok, Clarkie, dank je voor het uitproberen.

Dat had ik ook al eens gedacht, alleen het feit dat er die rare tekst kwam: de video kan op uw systeem niet afgespeeld worden (of iets in die aard): dat is eigenlijk wel zeggen dat het probleem bij mij(n computer)ligt... Dat ze dan gewoon zeggen dat het niet meer beschikbaar is of zo... ?

(nu ja, dààr kan jij ook niks aan doen natuurlijk :D )

Geplaatst:

@ Passer,

Voor zover ik weet, is het bij een VTM app voor de smartphone / tablet een botsing tussen Windows- en Android-besturingssystemen, wellicht is geldt dit ook voor de computer.

VTM video's kunt men goed bekijken vanaf een Android smartphone / tablet maar men krijgt dezelfde foutmelding bij een Windows smartphone / tablet.

Wellicht een vraagje bij VTM neerleggen :D

Kijk bij deze link

Video's bekijken van één, Ketnet, Canvas, Vier, Vijf & MNM is wel mogelijk, en video's van VTM is niet mogelijk.

Geplaatst:

Wil ik graag geloven Iescape, maar dan is het volgende toch weer raar: sommige video's van VTM kan ik dus wèl gewoon bekijken...

Is dit samen te knopen?

Geplaatst:
Die werkt bij mij ook niet.

Dus veronderstel dat het probleem niet op onze PC te zoeken is maar bij VTM zelf.

Als test ook nog eens op de TV geprobeerd, zelfde resultaat. Nada Noppes.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.