Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Af en toe download ik eens "zoek.exe" om een controle te doen ,maar nu start zoek.exe niet op.

Download geen probleem maar opstarten doet het niet en telkens is de prullenbak beschadigd.

Wat kan dat zijn?

• Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Heb je bij het downloaden je AV-programma uitgeschakeld. Want die durven wel eens - onterecht - bepaalde delen van zoek verwijderen, waardoor je het inderdaad niet meer kan laten opstarten.

Indien je alle bestanden en vooral zoek.exe zelf hebt binnengehaald, kan je eens proberen de naam zoek.exe te wijzigen in 12345.exe ... en dan eens kijken of het wel lukt om te starten.

Geplaatst:

AV uitgeschakeld zoek downloaden niets, naam wijzigen niets ik probeer dan zoek terug te verwijderen en krijg dan melding Prullenbak beschadigd en kan zoek niet verwijderen?

Geplaatst:

De zip versie start ook niet

- - - Updated - - -

Uitvoeren als administrator,start en er gebeurd niets als ik het wil verwijderen is steeds de prullenbak beschadigs na FIXIT en opnieuw opstarten is terug alles OK

Geplaatst:

Je hebt al eerder zoek "op eigen houtje" gebruikt en dan werkte dat blijkbaar wél. Met welke codes of opties liet je het tooltje dan scannen ?

• 2 weken later...
Geplaatst:

Sorry voor het lange wachten,neen ik heb het steeds gedownload langs de link die jullie altijd op jullie site zetten.Heb ik nu ook gedaan en het werkt niet wil ik het dan terug verwijderen krijg ik de melding "Prullenbak beschadigd"

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.