Ga naar inhoud

Internet werkt niet meer goed

Rob Geul

Aanbevolen berichten

Dank voor jouw reactie.Ik heb alle aanwijzingen uitgevoerd en ook diverse keren de analyse uitgevoerd, totdat ik geen melding meer kreeg.Helaas werkt internet nog steeds niet goed!Zijn er nog meerdere opties, of is het handiger als ik mijn PC laat nakijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Download 51a5ce45263de-delfix.pngDelfix by Xplode naar het bureaublad.

Dubbelklik op Delfix.exe om de tool te starten.

Zet nu vinkjes voor de volgende items:

• Remove disinfection tools
  • Purge System Restore
  • Reset system settings

Klik nu op "Run" en wacht geduldig tot de tool gereed is.

Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt. Dit hoeft u echter niet te plaatsen.

We hebben nu je pc vrij gemaakt van besmettingen die je internet kunnen storen.

Als het nog niet goed werkt, gaan we nu over tot de hardware.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens het speccy logje is er iets mis met de koeling van de processor.

De processor wordt bijna 100°.

Waarschijnlijk heeft windows zelf al een van de kernen uitgeschakeld om de temperatuur onder controle te houden want er werken slechts 3 van de 4 processorkernen.

Andere mogelijkheid is dat de de processor al beschadigd is door de grote hitte.

Ik vermoed dat de processorkoeling niet correct is gemonteerd.

Best zo snel mogelijk (laten) nakijken om meer problemen te voorkomen.

Dit heb ik eerder al eens aangehaald maar er is blijkbaar nog niets aan gedaan want de processor wordt nog steeds 97°.

Best dit eerst (laten) herstellen en dan zien we wel wat de inloed daarvan is op de rest van het systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.