Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Mijn dochter heeft sinds vorige week last van een traagwerkende laptop

oa kan zij op de site van de school haar emails niet openen, ze kan op de site maar wanneer ze een email wil lezen geraakt het niet verder dan het laden.

Ook op andere sites problemen, het laad maar verder doet het niks

sommige pagina's kan ze enkel scrollen op eerste pagina naar beneden maar niet meer verder

CC-cleaner al eens laten lopen + antivirus ook - herstelpunt gekozen

maar niks helpt

kan iemand ons helpen, bedankt

Geplaatst:

Andere browser had ze al geprobeerd oa Mozilla, firefox en explorer: geen oplossing

malwarebytes: het lukt niet om deze te downloaden, krijgt melding: pc beschermt zichzelf files corrupted..

Geplaatst:

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Geplaatst: (aangepast)
Snelle scan uitvoeren

De snelle scan, die nu trouwens Hyper Scan heet, is tegenwoordig niet meer beschikbaar in de gratis versie. (Alleen bij Proef en Premium).

Ik had toevallig gisteren ook een laadprobleem, dat opgelost kon worden door de cookies en de buffer te verwijderen.

aangepast door Leono
Geplaatst: (aangepast)

Neem dan maar een "Bedreigingsscan".

Boot eventjes in safe mode door F8 te spammen tijdens de POST. Daarna kan je mogelijk Malwarebytes wel installeren.

Waarom werd mijn vorige post verwijderd? Schandalig... Als dit nog eens voor valt ben ik hier weg.

aangepast door Zirion
Geplaatst:

Waarom werd mijn vorige post verwijderd? Schandalig... Als dit nog eens voor valt ben ik hier weg.

@Zirion,

Hoogstwaarschijnlijk is je bericht verwijderd door een moderator omdat eerst bericht 3 uitgevoerd moet worden door TS.

Trouwens TS heeft op bericht 3 nog niet gereageerd, dus eventjes afwachten tot TS het gevraagde logje uit bericht 3 plaatst en verder geholpen wordt door de malware- experts.

@deschachtm,

Gelieve bericht 3 uit te voeren.

Geplaatst:

heeft de 64-versie, maar lukt niet op haar laptop om het bestandje uit te voeren, heeft het gedownload maar geraakt niet verder

krijgt melding pc is beveiligd tegen deze app, vraag uw software om andere versie

Geplaatst:
heeft de 64-versie, maar lukt niet op haar laptop om het bestandje uit te voeren, heeft het gedownload maar geraakt niet verder

krijgt melding pc is beveiligd tegen deze app, vraag uw software om andere versie

Probeer dan eerst eens het antivirusprogramma uit te schakelen en dan RSIT te downloaden en laten runnen.
Geplaatst:

hebben het antivirusprogramma Kaspersky erafgegooit, blijkbaar werkt alles nu terug, geen problemen meer

enig idee of er soms een gratis antivirus bestaat die ook beschermd voor online-betalingen te doen?

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.