Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb aangevinkt dat ik Linux Mint i.p.v. XP op de HD willen installeren. Kijk al geruime tijd naar het venster "Installeren Wie bent U?"

De bestanden zijn gekopieërd, de knop "Verder" is groen maar er gebeurt niets.

Als ik op Menu klik verschijn het in Engels terwijl ik NL heb gekozen dus neem ik aan dat de installatie (nog) niet is uitgevoerd.

Maar hoe lang duurt dit?

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

heb je gebruikers naam en wachtwoord ingevuld?De bestanden zijn gekopieërd...had ik ook in de weekdan heb ik ook op verder geklikt..."Installeren Wie bent U?" dit zag ik niet..was bezig met installeren...en verschenen verschillende vensters wat zo al mogelijk was en...

tijd was iets 30min

mvg

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

zie dit nog staan zoals in afb. zo ja klik daar op!post-46026-1417705715,3009_thumb.jpg

Geplaatst:

Nee, dit staat er niet. Ik denk dat de dvd niet in orde is, staat inmiddels al een uur zoals omschreven.

Geplaatst:

Toevallig heb ik dit gisteravond gevonden en volgens deze site Linux gedownload, gebrand en getracht te installeren. Pc van 21:30 tot 01:30 aan laten staan. Op een gevene moment heb ik wel een soort bureaublad gezien met datum en tijd. De meeste tijd stond er het venster "Installeren Wie ben je?" maar ook vaak een zwart scherm of alleen een pijl.

Installatie niet gelukt.

Geplaatst:

Op de balk onderaan het venster "Installeren Wie bent u?" zijn alle blokjes groen. Geen reactie na het klikken op de knop "Verder", terug kan wel.

De naam van de pc wordt automatisch ingevuld, kun je niet zelf een naam geven?

Geplaatst:

Niet dat de installatie is gelukt maar toch een misschien een voorbarige vraag.

First boot staat nu op cd rom, moet deze in het BIOS worden gewijzigd als Linus is geïnstalleerd?

Gast fcbbrugge
Geplaatst:
Toevallig heb ik dit gisteravond gevonden en volgens deze site Linux gedownload, gebrand en getracht te installeren. Pc van 21:30 tot 01:30 aan laten staan. Op een gevene moment heb ik wel een soort bureaublad gezien met datum en tijd. De meeste tijd stond er het venster "Installeren Wie ben je?" maar ook vaak een zwart scherm of alleen een pijl.

Installatie niet gelukt.

Als je dit zie...is om Mint te proberen van uit je DVD!Herstart nu opnieuw je pc naar Linux. In het eerste menu kan je ook kiezen om Mint permanent te installeren. Dubbelklik hierop en je bent op weg.heb je dit al gedaan?

mvg

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.