Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst:

Ja bedankt, is duidelijk. Maar ik kom niet verder dan het venster "Install Who are you?" maar dan in het Nederlands "Installeren Wie bent u?".

Klikken op de knop "Continue" in mijn situatie "Verder" geeft geen reactie. Dit venster staat er al uren.

Gast fcbbrugge
Geplaatst: (aangepast)

En als je op menu klikt wat zie je dan? vercchijnt er dan een menu?als je tot dit bent gekomen "Installeren Wie bent u?".pc terug opstarten kun je dan nog geen install doen..ja zo van op afstand is niet makkelijk he!

ben je in de mogelijk om foto te nemen waar venster uren staat?en hier te posten...

is je Dvd goed gebrand met welk progama heb je dit gedaan?heb je nu de stappen zoals in bericht 31 gedaan?

mvg

aangepast door fcbbrugge
Geplaatst:

Volgens mij is het opgelost. In het venster "Installeren Wie bent u?" heb ik steeds gekozen voor de optie automatisch aanmelden, dus zonder wachtwoord. Maar dat kan blijkbaar niet, nu ik een wachtwoord heb ingevuld en uiteraard herhaald gaat het proces van installeren verder.

Vriendelijk bedankt voor je hulp en geduld!!

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

had je dit wel al gezegd denk ik van wachwtoord...graag gedaan hoor ..laat weten of alles is gelukt!veel succes...

mvg

Geplaatst:

De 1e indruk is niet best. Het systeem is veel en veel trager dan XP. Een internetsite is moeilijk te lezen omdat het Bureaublad op de achtergrond zichtbaar blijft.

De pijl van de muis staat om de haverklap vast.

Gast fcbbrugge
Geplaatst:

Heb je de updates al binnen gehaald?

mvg

Geplaatst:

Linux Mint 16 vervangen door 13. Dat gaat een stuk beter, systeem is aan het updaten.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.