Ga naar inhoud

[OPGELOST] onbekend netwerk

nele

Aanbevolen berichten

heb een sony vaio laptop, heb deze ene keer eens in slaapstand laten komen en nu heb ik problemen met internet verbinding, nu komt deze niet verder als onbekend netwerk, terwijl deze daarvoor altijd direct automatisch verbinding maakte met de belkin router. de andere laptop thuis heeft helemaal geen problemen met verbinding te maken , dus deze is in orde,

iemand hulp voor???

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

je zou eens het volgende kunnen proberen.

druk op de startknop (windows vlag) en voer dan het volgende uit

voer alles uit wat tussen[/] de " " staat

ga met je aanwijzer in de zoekbalk staan

typ "cmd" en druk op enter

vul dan het volgende in "IPCONFIG /renew" (let op de spatie!)

druk vervolgens op enter.

probeer hierna nog eens op internet te komen.

(wel eerst opnieuw verbinding maken)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was dus de enige kabel die ik geen honderd keer had uitgetrokken en natuurlijk dat was het . Stom van me. Maar je bent heel hard bedankt want het werkt alweer terug ook na paar keer opnieuw opstarten. Dit forum (jullie) zijn geweldig hoe stom de oplossingen mss ook zijn voor jullie.

Heb je mss een idee hoe dit komt of voorkomen kan worden , moest ik deze lap perongeluk nog eens in slaapstand zetten. Want dit is toch niet normaal he

bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

de stekker er uit halen werkt vaak zo goed.. het is eigenlijk wel een soort standaard in de procedure geworden.

zulk soort dingen zijn helaas niet te voorkomen.

als het nog eens voorkomt zou u nogmaals de stekker er uit moeten halen.

als dit zichzelf echt vaak gaat voordoen dan zou u kunnen overwegen om de resetknop op uw router te gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.