Ga naar inhoud

Win 8 - taakbalk van doorzichtig naar niet doorzichtig

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb dat probleem niet.

Klopt het dat jij de taakbalk automatisch laat verbergen?

Bij mij zie je wel de bureaubladachtergrond in de taakbalk maar dat kan je aanpassen via de functie bureaublad achtergrond aanpassen ( van vullend naar ....)

post-23245-1417705715,0047_thumb.jpg

Geplaatst:

sorry Clarkie, maar 'k had geen mailbericht van je antwoord gekregen.

enne: ja, 'k laat die inderdaad automatisch verbergen

Test: 'k vinkte het àf en nu lijkt het niet meer doorzichtig te zijn - 'k ga het even aankijken want 'k heb eigenlijk graag dat hij uit zicht is - al is het mogelijk maar een gewoonte...

en 'k zie dan ook nog mijn achtergrond zoals bij jou - maar de iconen zijn blijkbaar niet meer doorzichtig

• 2 weken later...
Geplaatst:

Opgelost - fixed - done !

Hoe? door die update 1 ??? - alleen merkte ik het pas gisteren voor de eerste keer op.. ? ?

hoe dan ook: nu is hij niet meer doorzichtig :-)

Geplaatst:

Te vroeg gejuicht : door de wonderen van de computertechniek is het terug half doorzichtig vandaag.

Met die update zal het dus niet te maken hebben, ... :dong:

Geplaatst:

@Passer:

Toch had ik bij een eerdere reactie de opmerking willen plaatsen dat ik ergens gelezen had dat deze kwestie van de transparente taakbalk zou worden opgelost in de nieuwe update. Maar, omdat ik dit nergens meer kon terug vinden heb ik het maar achterwege gelaten.

Toen ik gistermorgen las dat het probleem verholpen was dacht ik dan ook "Zie je wel!".

Vreemd wederom.

Geplaatst:

ja, raar dat 'hij het terug heeft'... maar 'k ga (na je bericht) even bij de eigenschappen kijken - wie weet hebben ze er iets toegevoegd...

mmm.. niet dus (of iemand anders moest het toch vinden?)

Geplaatst:

hèhè : "Opnieuw KB2919355 uitgerold!" (het gaat dus over update 1 van win 8.1)

(dus een update van een update :-) ) - 'k ben benieuwd voor mijn balk..

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.