Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

  • Reacties 23
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Start bitcomet op en probeer een download te doen.

Zodra je de foutmelding krijgt, stop je de download en sluit je bitcomet af.

Doe dan het volgende.

Ga naar start, typ eventvwr.msc in het zoekvak en klik op OK.

Dubbelklik op windows logboeken.

Dubbelklik op het logboek voor systeem.

In de rechterkolom bij acties klik je op huidig logboek filteren.

Bij geregistreerd selecteer je afgelopen uur en klik op OK.

Klik in de rechterkolom bij acties op gefilterd logboek opslaan als... .

Bepaal de lokatie en noem het bestand SysLog om op te slaan.

Doe nu hetzelfde voor het logboek toepassingen en noem het bestand AppLog.

Je kan nu beide bestanden (SysLog.evtx en AppLog.evtx) samen inpakken in 1 zip bestand en dit zip bestand als bijlage toevoegen aan een volgend bericht.

Geplaatst:

Ik bewonder je uithoudingsvermogen in je pogingen mijn probleem op te lossen. Dank daarvoor dus. Ik heb je aanwijzingen opgevolgd en alles ging zoals je hebt omschreven. Echter, na het opslaan van SysLog en AppLog en het willen samenpakken in 1 zipbestand bleek dat bij beide bestanden de extensie .evtx ontbrak.

Ik heb ze toch bij wijze van proberen in 1 zipbestand samengepakt en toen bleek dat er een bestand was ontstaan met de naam Documents.rar. Waar ik dit als bijlage bij moet voegen is me vooralsnog een raadsel. In ieder geval blijft het probleem met BitComet bestaan. Dus...?

Geplaatst:

Dat de extentie .evtx ontbreekt, kan zijn omdat bij jou misschien bepaalde extenties verborgen zijn maar dat kan geen kwaad.

De naam van het zip (of rar) bestand speelt geen rol zolang de beide logboekuittreksels er maar in zitten.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

Geplaatst: (aangepast)

Volgens de logboeken zit je met een hardware of firmware probleem.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Er is ook een vermelding van een crash van internet explorer.

Heb je daar wel meer last van?

Welke versie van Internet Explorer gebruik je?

aangepast door kweezie wabbit
Geplaatst:

De hardware lijkt mij toch OK te zijn.

Ga naar start - alle programma's - bureauaccesoires.

Zoek het icoon van het opdrachtprompt en klik er op met de rechter muisknop en kies dan in het lijstje voor uitvoeren als administrator om het opdrachtprompt te openen.

In het opdrachtprompt typ je ipconfig /flushdns en druk enter.

Let op de spatie voor de /.

Type netsh winsock reset en druk op Enter.

Type netsh winsock reset catalog en druk op Enter.

Type netsh int ipv4 reset reset.log en druk op Enter.

Type netsh int ipv6 reset reset.log en druk op Enter.

Type exit en druk op Enter om het opdrachtprompt te sluiten.

Herstart de pc.

Geplaatst:

Probeer eens andere DNS servers in te stellen.

Open het netwerkcentrum en klik aan de linkerkant op adapterinstellingen wijzigen.

Dubbelklik op je LAN-verbinding en klik dan onderaan op de knop eigenschappen.

Vink Internet Protocol versie 6 (TCI/IPv6) uit

Selecteer Internet Protocol versie 4 (TCI/IPv4) en klik op de knop eigenschappen.

In de tab Algemeen selecteer je onderaan de optie De volgende DNS-serveradressen gebruiken.

Bij de voorkeurs-DNS-server vul je in: 208.67.222.222

Bij alternatieve-DNS-server vul je in: 8.8.8.8

Sluit de vensters met OK.

Sluit het statusvenster van de verbinding.

Herstart de pc.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.