Ga naar inhoud

Kale computer


Ingegno

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op dit forum, heb al wat onderzoek gedaan (lees: twee dagen lang gegoogled) maar kom er maar niet uit. Dus hier gaat ie:

Ik studeer ICT, voor een project moest ik Windows Server 2008 downloaden. Virtueel natuurlijk, ik heb echter per ongeluk de 'normale' versie gedownload, zonder dit in de gaten te hebben. Dus wat blijkt: Windows Server is uiteindelijk mijn OS geworden, Windows 8 was nergens meer te bekennen. Nou, lang zoeken etc. naar hoe dit terug te draaien werd ik niet veel wijzer. Uiteindelijk heb ik via een USB stick Windows 7 (32-bit op mijn 64-bit machine) weten te installeren(boot order veranderd zodat het opstarten met de USB zou gaan). Nou, eindelijk dacht ik. Want Windows Server is eraf, die is nergens meer te bekennen.

Loop ik tegen een nieuwe probleem aan: Windows is 'leeg' als het ware. Als ik via het configuratiescherm "een programma verwijderen" ga, staat er geen enkele programma. Letterlijk niks. Wordt ook vermeld. "Er zijn geen programma's op deze computer geïnstalleerd.". Windows Update kan geen oplossing bieden, aangezien ik geen internetverbinding heb (ook een melding dat er geen stuurprogramma is geïnstalleerd voor de netwerkadapter). Ik lijk dus niks te hebben. Internet Explorer, Paint etc. dat soort programma's zijn er wel. Maar geen stuurprogramma's lijkt het. Tijdens de installatie heb ik de paritie waarop ik de installatie deed geformatteerd. Zou het hieraan liggen? Maar ook toen Windows Server de OS was had ik dit probleem. Wat nu te doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.