Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

nou de resolutie was normaal. Toen ik een keer speelde kwam er een blauw scherm. En stod er iets zoals HKEY_LOCAL_... enzoverder you computer must shutdown

toen ik de computer terug heb opgestart wou ik flyff spele en was de resolutie inens verandert. ALs ik naar bureaublad ga is alles weer normaal.

Geplaatst:

Bij de gekraakte versie van flyff blijkt dit probleem frequent voor de komen, ik weet niet of het een legale versie is?

Is het probleem bij PES 2009 nog steeds zo, of bracht de fix daar een oplossing voor?

Mvg Karel

beheerder

Geplaatst:

Inderdaad best vervelend dus.

Waarschijnlijk is er een probleem opgetreden met de drivers/stuurprogramma's van uw grafische kaart.

Ik zou even proberen de drivers/software van uw grafische kaart opnieuw te installeren of vervangen door de recenste versie.

Mocht u geen idee hebben hoe u dit doet, dan mag u mij ofwel het pc en model doorgeven ofwel het type van grafische kaart en dan zoek ik even naar de laatste versie

Mvg Karel

beheerder

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.