Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Ik heb een klein probleempje

ik zit namelijk met een raar effect op mijn pc, het is niet zo erg of dat het lijkt, maar het vertraagt mijn pc.

zie op de foto.

28ixkeq.jpg

Hoe kan ik dit effect weg doen

Geplaatst:

Beste,

kan je even in woorden uitleggen wat er niet juist gaat?

uit de afbeelding kan ik weinig opmaken, met enige verschil dat je illegaal download :-)

Mvg Karel

Geplaatst:

kan je er eens met een fototoestel een foto van maken? Ik gok namelijk dat het hardwarematig is, waardoor het vrij logisch is dat wij het niet zien... (screenshot neemt het uit je videogeheugen, dus als er een fout zit tussen je videogeheugen & je beeldscherm, dan zie jij de fout continu maar wij dus niet)

Geplaatst:

Masters, zie jij iets?

Geoffke001, schakel bij je themas even in, beste prestaties, of schakel even tussen de standaard xp thema en de klassieke. Laat even weten of dit iets geeft

Mvg Karel

beheerder

Geplaatst:

Ik zie ook niet direct iets op die foto, sorry.

Zie jij het effect dat je beschrijft op die foto terug, en zo ja, kan je het eens aanduiden?

Geplaatst:

Als het dat zou zijn, dat is een hardwarematig probleem van je scherm en dat kan je helaas niet oplossen (buiten je brightness wat omlaag halen). Dit is niet softwarematig.

Geplaatst:

ja het gaat om dat streepje, ik krijg een soort van transparant beeld naar rechts. en soms zie ik het venster onder het ene venster, dan kan ik er door kijken. zal eens proberen met brightness naar beneden halen

heb hier nog een ander voorbeeld

2pql642.jpg

Het is alleen meer naar rechts

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.