Ga naar inhoud

Gast lattenkliever

Aanbevolen berichten

Gast lattenkliever

Mijn D:\ partitie is niet zichbaar in verkenner maar wel in schijfbeheer , maar dan wel zonder zonder stationsletter.Na te kiezen voor vernieuwen of wat dan ook , niks helpt , hij is nog altijd niet te benaderen (zien) in windows verkenner.

Wie kan mij helpen??

Mvg Freddy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders rechtermuisknop erop doen (als ze wel al gepartitioneerd is) en daarbij driveletter kiezen selecteren. Daar kan je dan een andere letter aan je schijf toekennen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast lattenkliever
Anders rechtermuisknop erop doen (als ze wel al gepartitioneerd is) en daarbij driveletter kiezen selecteren. Daar kan je dan een andere letter aan je schijf toekennen.

Antwoord

wat moet ik dan doen om te partitioneren , want een driveletter wil hij niet toekennen

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb me verkeerd uitgedrukt, moest geformatteerd zijn. Op het moment dat je 2 schijven ziet staan heb je namelijk al gepartitioneerd.

Staat er al data op die 2de schijf? anders kan je formatteren & voor NTFS kiezen, dan gaat hij er automatisch een schijfletter aan toekennen (niet doen als er al data op staat, want dan wordt die namelijk gewist)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.