Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Om zeker te zijn dat malware niet de reden is van je problemen voer je best onderstaande uit.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Geplaatst:

Beste Clarkie, hartelijk bedankt voor uw reactie. Ik wilde gisteravond beginnen met deze procedure en kwam er toevallig achter dat als je met rechter muisknop op "Deze pc" klikt, dan Eigenschappen, Geavanceerde systeeminstellingen, Systeembeveiliging, (even wachten) Systeemherstel, (langer wachten) Een ander herstelpunt selecteren, Volgende, en dan staan alle Herstelpunten netjes vermeld.

Verder mijn complimenten voor uw RSIT gegevens incl. handige videofilm. Ik heb een 64 bit systeem, en heb het RSIT programma opgeslagen. :top:

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.