Ga naar inhoud

problemen en een blauw scherm

Gast trientje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Na 5 minuten gewerkt te hebben op de laptop krijg ik een blauw scherm waarop er van alles in het engels geschreven staat en hij slaat af en start direct weer op.

Krijg het niet goed.

Trientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik vermoed dat het om iets anders gaat. Ten eerste gaat het dacht ik enkel om de XP pc's ZONDER SP3, vista heeft er evenmin last van, en ten tweede kan je normaal zelfs niet eens opgestart raken, dus het kan niet dat je er wel 5 minuten mee kan werken.

Wat wél de oorzaak is, is iets anders, daarvoor zou je moeten instellen dat hij niet automatisch reboot na je bluescreen maar dat hij dat erop laat zodat je de foutcode dat hij opgeeft kan opschrijven & aan ons kan geven, zodat wij weten waar we moeten beginnen zoeken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ten eerste gaat het dacht ik enkel om de XP pc's ZONDER SP3
Oorspronkelijk leek dat ook zo, maar heb er hier met SP3 binnen staan, met het gekende probleem van AVG. Maar in dit geval ben ik het met je eens dat het op iets anders lijkt te wijzen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.