Ga naar inhoud

[OPGELOST] Gebruikersaccountbeheer

Aanbevolen berichten

Gast lattenkliever
Geplaatst:

Als ik gebruikersaccountbeheer inschakel gaat mijn computer enorm traag gaan werken , en zeker op internet .

Kan ik dat oplossen ? of moet ik hem laten afstaan ?

Freddy

Geplaatst:

beste Freddy,

zolang u niet op vreemde dingen klikt dan kan dit gewoon uitgezet worden.

let dan wel dat er natuurlijk geen waarschuwingen meer komen als u iets wilt veranderen in uw vista wat mogelijk schadelijk kan zijn

Gast lattenkliever
Geplaatst:

denk je ? dacht dat er een manier was om rapper te werken met vista , zonder dan aan sexy site's te denken.

Freddy

Geplaatst:

beste freddy,

let alstublieft niet op de berichten van het lid lolleflikker.

hij heeft een degradatie in rang gekregen en kon hier niet goed mee leven en is mij dus maar gaan afkraken op alles..

nu terug naar de vraag.

bedoelt u werkelijk de UAC? dit is het scherm wat constant komt met een melding of u voor een bepaalde handeling wel wilt doorgaan of niet.

over het algemeen kunt u dit uit laten staan.

maar als u dat nu constant krijgt als u op het web zit dan heeft u mogelijk last van een virus, want dat is niet normaal!

Gast lattenkliever
Geplaatst:

het probleem is niet de melding over doorgaan of niet , maar wanneer gebruikersaccount aanligt gaat mijn computer 10 maal trager gaan werken .

Op mijn laptop staat ook vista , en daar heb ik het niet

Freddy

Geplaatst:

sorry voor de late reactie, ik was er dit weekeind niet en ben druk met stage.

u kunt dit in princiepe gewoon uit laten staan, zolang u maar niet op de vekeerde dingen drukt

ik heb het zelf ook uit staan. nooit geen problemen.

sinds wanneer is hij traag geworden? met een vanaf het begin? of na het installeren van software? of een update?

Geplaatst:

wat zijn juist de specificaties van je computer?

(geheugen & processor zou ik willen weten)

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.