Ga naar inhoud

Printer geeft ontzettend veel storingen met afdrukken van Microsoft Office documenten


Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hoi

al eerder gaf ik hier een melding over storingen aan mijn nieuw geïnstalleerde printer (datum topic 2 februari 2014). Printte wel afbeeldingen, maar weigerde voortdurend Office documenten uit te printen. Het probleem was toen mbv dit forum opgelost, maar eigenlijk duren de problemen voort. Ik heb inmiddels al meerdere malen alle stappen uit mijn vorige topic doorlopen. Dan doet hij het weer even, maar een volgende keer weigert de printer weer Office documenten uit te printen. Nu speelt mijn zoon best vaak Minecraft en ik ben bevreesd dat hij iedere keer virussen binnenhaalt.

Wat ook vreemd is, ik heb drie 'accounts' op de pc (gebruikers). Veelal print ie wel als mijn zoon ingelogd staat Office documenten uit, maar niet als ik ingelogd sta. Ik word er behoorlijk radeloos van, elke keer weer die uitgebreide stappen doorlopen kost veel tijd. Weet iemand wat dit kan zijn en vooral hoe ik van dit probleem af kom ? En kan er een link zijn met die online games ?

Grt Louise

Geplaatst:

En wat is de derde account?

Voer ook onderstaande uit.

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Geplaatst:

Hoi

als het goed is zit bijlage erbij. Ik heb vanavond (uit vorige topic gehaal) Info Spyware gedaan/ Delfix bij Xplode en daarna CCleaner en nu print ie wel weer. Zo gaat het steeds, dan denk ik 'yes:-)" en vervolgens doet hij het de keer erop weer niet (naar mijn idee veelal als zoon gegamed heeft). Andere account is van ander kind, maar die gamed niet, daar staat ook geen Word op. Dus kan zijn dan je nu door mijn eerdere akties van vanavond geen foutmeldingen ziet.

log.txt

Geplaatst:

Je conclusie is correct ... hier zitten niet meteen problematische zaken in het log. Maar toch wel iets wat mogelijk een aanwijzing kan zijn voor het terugkerende probleem. Wil je - bij wijze van test - je antivirusprogramma MCAfee eens (tijdelijk) uitschakelen. Indien je - voor de veiligheid - een andere virusscanner wil installeren (aangeraden) doe dat dan ven (tijdelijk) met AVG Free. Laat dan het normale gebruik van de PC even doorgaan (gamen, surfen, tekstverwerking, ... ) ... en bekijk dan eens of dezelfde problemen zich nog voordoen.

Geplaatst: (aangepast)

[ATTACH]31491[/ATTACH]

wederom hetzelfde verhaal. Wil een pdf'je printen en printer reageert op geen enkele wijze, terwijl ik daarvoor wel een internetprint goed heb kunnen printen. Ook test Word bestandje pakt hij niet. Heb weer zo'n log bestand toegevoegd, hopelijk kun je hier nu wel iets uithalen. Afgelopen dagen is er weer intensief gegamed door zoon....

- - - Updated - - -

Ik heb overigens Malwarebytes Anti Malware als virusprogramma en geen McAfee ??

log21_4.txt

aangepast door LouiseH
Geplaatst:

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
 {5513F07E-936B-4E52-9B00-067394E91CC5};c
 {3EF5086B-5478-4598-A054-786C45D75692};c
 SepMasterService;s
 SmcService;s
 SNAC;s
 C:\Program Files\Symantec;fs
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{6D53EC84-6AAE-4787-AEEE-F4628F01010C}];r64
 C:\Users\Louise\AppData\Roaming\.minecraft;fs
 C:\Windows\zoek-delete.exe;f
 C:\DelFix.txt;f

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.