Ga naar inhoud

Mailen van Telenet naar Hotmail...

Gast FourFreak

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ik heb nu al een aantal keer problemen ondervonden met het mailen van een telenet adres naar een hotmail adres (eender welk).

Ofwel komt de mail met een serieuze vertraging aan (soms tot twee dagen) ofwel helemaal niet.

Zijn er nog mensen die dit probleem hebben en is dit probleem gekend bij telenet??

Ik ervaar dit als zeer hinderlijk omdat ik veel dien te mailen naar grote mailinglijsten met onvermijdelijk een aanzienlijk aantal hotmailadressen in.

Achteraf hoor ik dan dat de mensen met een hotmailaccount de mail niet ofwel veel later ontvingen.

Let wel, soms gaat het wel en ondervind ik geen enkel probleem. Op andere momenten gaat het helemaal niet en dat gaat op voor ELK hotmailadres.

Kan er mij iemand helpen want ik wil hiervoor graag een oplossing vinden!!

Mvg,

Free

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat zijn "grote" mailinglists?

ik heb nog gehoord dat servers soms weigeren grote hoeveelheden te aanvaarden als je direct naar 50+ mensen dezelfde mailing stuurt, en heb een paar keer horen langskomen dat het opsplitsen & in batches versturen (dus vb in 1x 500 man 50x10 man mailen met telkens een minuutje tussen, en dit dan geautomatiseerd).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem doet zich evenzeer voor als ik slechts naar 1 hotmailadres stuur (pas op het probleem doet zich niet altijd voor, het is op sommige momenten (heb het nu al 3 keer gehad deze maand) dat telenet schijnbaar weigert mails te verzenden naar hotmail).

Ik heb dus in se geen probleem met het sturen naar grote mailinglijsten, sorry voor de verwarring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 3 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.