Ga naar inhoud

[OPGELOST] windows vista

veroniquefl

Aanbevolen berichten

ik heb zopas norton 360 internet securuty gekocht voor op windows vista.

MIjn pc werkt daardoor heel traag ,blokt konstant,pagina is opeens weg,sla gewoon tilt.ik heb daarvoor 77 euro betaalt ,en niets werkt.

Er verschijnt ook een kadertje op mijn scherm met de melding dat internet explore niet meer werkt.wie kan me helpen ,want ik ben ten einde raad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat je pc heel traag werkt is helaas eigen aan Norton internetsecurity; soms vraag je je af of je niet beter af bent met een paar virussen erop & geen Norton dan mét norton.

Dat er programma's niet meer functioneren gaat aan de firewall liggen, die zal je daar manueel toestemming moeten geven om toch verbinding met internet te maken. Hoe het juist allemaal zit van instellingen in norton kan ik je helaas zo niet zeggen, aangezien ik al tijden niets meer van norton installeer en/of koop.

Ik zou je bijna aanraden om het pakket te desintalleren & te proberen of de winkel het nog terugneemt, maar volgens mij gaan ze dat niet meer doen omdat het al eens geinstalleerd is. Misschien dat iemand anders die hier met norton werkt je kan aangeven hoe de instellingen moeten staan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...
Gast sorryhiervoor

Ja, mijn voorkeur is niet echt Norton. Maar, als je de Norton die jij hebt traag gaat zou ik misschien in jouw plaats dan toch even die versie 9 testen. Je weet maar nooit. Hoeveel mb ram heb jij trouwens?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.