Ga naar inhoud

kan geen powerpoint email verzenden

Gast lies

Aanbevolen berichten

ik kan geen powerpoint verzenden of als het verzonden is krijgen ze het niet open.er komt een fout melding

kan de host hotmail niet vinden.controleer of u de naam van de server juist heb opgegeven .enz account:pop3;server hotmail protocol SMTP poort;25 beveiligd [sSL]; nee socket-fout.11001 foutnummer 0x800 CCCOD. en ik heb zeelandnet ,live mail, gmail allemaal geprobeerd. bij gmail krijg ik in het engels ook een fout bericht. ik begrijp er echt niets meer van

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mails zonder bijlagen is geen probleem??

De beveiligingsinstellingen van je email programma al nagekeken?

Andere bijlagen dan Powerpoit worden wel gewoon verzonden??

Welk email programma gebruik je normaal?

Heb al een ander email programma geprobeerd?

bedankt voor het reageren

waar kan ik de beveiliging vinden van mijn email? .[waar moet ik dat zoeken] ik heb windowsmail ,hotmail, zeelandnet, en gmail geprobeerd maar het resultaat is allemaal het zelfde. dus er is gewoon iets fout zoals je zegt met mijn beveiliging misschien ,maar ik weet niet waar ik dat zoeken moet of wat er wel of niet aan moet staan. normaal gebruik ik windows mail en hotmail.[betaalde hotmail] lies

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi bedankt voor het reageren kweezie wabbit maar ik hou er even meeop ik heb al zoveel gedaan om te kijken waar het aan ligt maar het haalt niets uit. ik heb er zelf ook weinig verstand van wat wel aan moet staan en wat niet van beveiliging. in iedergeval

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.