Ga naar inhoud

misverstand

siboutje

Aanbevolen berichten

ik heb daarstraks een vraag gesteld en ik wil absoluut gene polemiek starten maar dit moet me toch even van t hart en dan is de vraag hoe degene die me geantwoord heeft dan zou zeggen

dus mijne windows weg IN T BUITENLAND door een fout in mijne virusscanner dan weet iedereen waar t over gaat en dan is er door kennissen terug een nederlandstalige versie dezelfde dag nog opgezet

ik zit dus voor maanden in t buitenland en dank zij mijn pc kan ik in contact komen met familie en kennissen ik spreek wel verschillende talen maar da neemt ni weg dak die versie t liefst in mijn eigen moedertaal heb wat ik hoop voor iedereen aanvaarbaar is

ik stel dan een vraag en het antwoord vind ik dan maar bot van zo schaf u terug een nieuwe aan

hoe kan dat in t buitenland in mijn eigen taal en dan zonder contact zitten voor mij zijn die contacten noodzakelijk

als er dan mensen zijn die me kunnen helpen ben ik ze daarvoor erg dankbaar maar dan heb ik toch mijn vraag gesteld ik was legaal hoor nu ni daar kan ik dus door buiten mijn wil niks aan kan doen

dat moest toch even van mijn hart

bedankt alleszins voor t begrip en voor t eventuele ongemak

Link naar reactie
Delen op andere sites

u heeft dus effectief een legale licentie liggen (waarschijnlijk OEM op je toestel) en hebt door omstandigheden een illegale moeten installeren?

Dan was het sluiten van het topic inderdaad niet nodig geweest (sorry als ik bot over kwam), maar zolang je een illegale versie geinstalleerd staan hebt kunnen we je niet helpen hoe je de beveiliging kan omzeilen zodat je toch SP3 kan installeren, tenzij je ergens een nederlandstalige OEM cd vindt (waar ik een beetje voor vrees).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.