Ga naar inhoud

Op zoek naar een betere GPU (videokaart)


Hensyr

Aanbevolen berichten

Twee schermen is in de meeste gevallen geen probleem, maar zal eens kijken voor 3 schermen aan te sluiten.

Is je systeem toevallig een Medion, vraag het maar voor de zekerheid ;-) Maar uit de info die ik kan vinden heb je één PCI-e slot op het moederbord of niet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

In principe kun je zoveel schermen aansluiten als er aansluitingen op je videokaart zijn, maar dan is het bij de aanschaf van een andere videokaart belangrijk te weten welke

aansluitingen er voorhanden zijn op de monitoren en hebben ze alle drie dezelfde resolutie?.

bv. DVI / DVI dual link, Displayport, HDMI enz.............

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu is het zo dat er op de huidige NVIDIA 230 drie poorten zijn: een HDMI een VGA en een DVI maar er kunnen maar twee poorten tegelijkertijd van de drie gebruikt worden.

Er zijn twee poorten die ik nu gebruik:

de VGA op de tv van Medion met een resolutie van 1920 x 1080

en de DVI op een Medion monitor met een resolutie van 1680 x 1050

Dit is wat ik heb:

Twee Medion monitoren met een resolutie van 1680 x 1050 en elk hebben ze twee aansluitingen: een DVI en een VGA

Een Smart tv van Medion met een resolutie van 1920 x 1080 met twee aansluitingen: een VGA en een HDMI

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via deze link is wat meer info te vinden over tripple monitor set-ups en het lijkt wel of je HDMI voor deze set-up niet kan gebruiken.

Wel met een DP (display port) aansluiting.

Ook met een AMD kaart lijkt dit zo te zijn >> What are the basic requirements for connecting multiple displays?

Monitors met een DP aansluiting zijn er niet zo veel en dan als ze er van voorzien zijn van een duurdere prijsklasse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.