Ga naar inhoud

Op zoek naar een betere GPU (videokaart)


Hensyr

Aanbevolen berichten

Ik denk wel dat dit een grafische kaart is die ik je kan aanbevelen >> https://azerty.nl/8-4360-581889/asus-gtx650-e-2gd5.html

Een review kan je hier doornemen en deze kaart is blijkbaar lekker stil terwijl de temperaturen ook prima zijn.

Wil je graag je oude en deze kaart vergelijken kan je dat hier. Dan krijg je een idee van het verschil van de prestaties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik je wel nog even op attent wil maken is de temperatuur van je harde schijven, 47°C voor een harde schijf is wel aan de hoge kant.

Heb je de mogelijkheid om ze in een lichte luchtstroming te plaatsen d.m.v een fan of iets dergelijks?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar ik je wel nog even op attent wil maken is de temperatuur van je harde schijven, 47°C voor een harde schijf is wel aan de hoge kant.

Heb je de mogelijkheid om ze in een lichte luchtstroming te plaatsen d.m.v een fan of iets dergelijks?

Eigenlijk voor goed te zijn zou ik een betere case moeten aanschaffen met extra fans want die pc staat 24/24 u te draaien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.