Ga naar inhoud

Nieuwe (budget)gaming videokaart kopen om onboard te vervangen

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen!

Ik ben nieuw op het forum en ik kom direct al met een vraag :-)

Recentelijk vond ik dat ik geen genoegen meer neem met mijn onboard videokaart en wil daarom een nieuwe.

Nou is het probleem dat ik niet echt veel verstand heb van welke videokaart geschikt is voor mijn doeleinden, en welke er op mijn moederbord passen en ook werken.

Hierbij vraag ik jullie hulp :)

Mijn eisen zijn dat ik games zoals The Elder scrolls online, Skyrim, GTA 4, Battlefield en andere mooie grafische games kan draaien op medium zonder enige lag of problemen. Het gaat voornamelijk om de eisen die de eerste 2 games vragen.

Mijn budget is tot 80 euro. Als het er iets overheen zit (max 100) is dat geen probleem.

Voor het gemak heb ik een speccy link hieronder :)

http://speccy.piriform.com/results/s0QRhGz7hAMwAMVmeWtkSBS

Alvast bedankt! xD

Link naar reactie
Delen op andere sites

• 2 weken later...

@ Fenderx3,

:welkom: op PCH!.

Nou is het probleem dat ik niet echt veel verstand heb van welke videokaart geschikt is voor mijn doeleinden, en welke er op mijn moederbord passen en ook werken.

Hierbij vraag ik jullie hulp :)

Uw topic is verplaatst naar het forum-onderdeel Aankoopadvies nieuwe computers, laptop en overige hardware zodat u sneller wordt geholpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.