Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ook AdwCleaner heeft weer een flinke hap rommel van de PC gehaald. Hoe staat het nu met de snelheid (of traagheid) en de ongewenste popups ?

Geplaatst:

PC werkt weer optimaal en supersnel, waarvoor dank!!

BTW, ik heb nog een vraagje.. Ik heb een vermoeden dat er nog veel bestanden/programma's op mijn laptop staan die ik toch niet gebruik. Zorgen die ervoor dat mijn laptop hierdoor onbedoeld traag wordt en kan ik deze verwijderen?

Geplaatst:

Als die bestanden/programma's enkel op je laptop STAAN, nemen ze enkel schijfruimte in beslag en hebben ze geen invloed op je werksnelheid. Maar indien - vooral de programma's - toch een activiteit veroorzaken (ook als je dat niet meteen zelf opmerkt, omdat het bvb. automatisch gebeurt), hebben ze natuurlijk wél invloed op de snelheid. Ben je zeker van het feit dat je bestanden en programma's niet gebruikt, dan kan je ze beter verwijderen. Overbodige ballast is nooit goed.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.