Ga naar inhoud

Beeldscherm valt steeds uit


Edox

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb dezelfde foutmelding als Martin,de laatste dagen valt mijn pc telkens uit wanneer ik online speel met het spel pcm 2013. Dit gebeurt echter alleen bij een gedeelte van het spel (waar ik voor zondag geen last van had). Nu heb ik dit topic even doorgekeken maar ik weet niet als mijn situatie hetzelfde is als die van Martin. Daarom heb ik hieronder maar hetzelfde gedaan met de bluescreen viewer. Ik heb vandaag eerst nog mijn pc van binnen en buiten schoon gemaakt maar daarna vloog hij alsnog net zo hard uit. Mvg Edox

- - - Updated - - -

aangepast door Edox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij werkt de bijlage knop niet, ik heb met copy past maar de bovenste tabel gepakt:

==================================================

Dump File : 042914-32307-01.dmp

Crash Time : 29-4-2014 23:06:24

Bug Check String :

Bug Check Code : 0x00000124

Parameter 1 : 00000000`00000000

Parameter 2 : fffffa80`06e28038

Parameter 3 : 00000000`00000000

Parameter 4 : 00000000`00000000

Caused By Driver : hal.dll

Caused By Address : hal.dll+f768

File Description :

Product Name :

Company :

File Version :

Processor : x64

Crash Address : ntoskrnl.exe+4adb3c

Stack Address 1 :

Stack Address 2 :

Stack Address 3 :

Computer Name :

Full Path : C:\Windows\Minidump\042914-32307-01.dmp

Processors Count : 6

Major Version : 15

Minor Version : 7601

Dump File Size : 262.144

Dump File Time : 29-4-2014 23:06:37

==================================================

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Edox,

Heb je berichten ondergebracht in een nieuw topic, zo blijft het voor ons allemaal overzichtelijk.

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

525a111b37ea3-Speccy.PNG

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al een vermoeden waardoor het zou komen, de temperatuur lijkt mij wel aardig heet en dit is waarschijnlijk ook niet de max omdat hij hier nog niet uitviel: http://speccy.piriform.com/results/I3DOEvSsA6HlFst0tx4tPwOEDIT: Hier is die nog warmer:http://speccy.piriform.com/results/8TwLCOao8PHfKdZrci46Ncp

aangepast door Edox
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mogelijk kan je eens kijken of de koelpasta tussen de GPU en de koeler nog goed is want het begint er op te lijken dat daar iets niet goed zit.

Misschien dat nieuwe koelpasta je temperatuur omlaag haalt.

Meer info over koelpasta vind je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor je hulp maar het is eigenlijk de pc van mijn vader en hij wil niet dat ik er teveel aan ga sleutelen want voor hem werkt ie nog goed. Ben nu bezig met windows op mijn mac te zetten maar dat gaat ook al niet helemaal goed

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.