Ga naar inhoud

Printer probleem


ruud

Aanbevolen berichten

opslaan als pdf doe ik in word zelf en dan verschijnt dit op het scherm en vandaar uit print ik.

Kan je daar eens een printscreen van maken en in je volgend bericht plaatsen.

Maak ook eens een printscreen vanaf het moment dat je een Word doc wil gaan afdrukken.

Dus telkens een printscreen van de verschillende handelingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Wel ik wil dat wel doen maar geeft niks meer dan document datop het scherm staat, als ik op afdrukken klik gebeurt er niks alleen links onder verschijnt printer icoon en als je daar met de muispijl opgaat geeft het 0 documenten in de wachtrij weer, das alles.

Van de pdf heb ik volgende prinscreen gemaakt hopelijk zegt dit iets meer, maar gebeurt eigenlijk niks meer dan dat als ik opslaan als pdf klik er direct een pdf verschijnt in adobe die ik dan kan printen.[ATTACH]31703[/ATTACH]

Doc3.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel ik wil dat wel doen maar geeft niks meer dan document datop het scherm staat, als ik op afdrukken klik gebeurt er niks [ATTACH]31703[/ATTACH]

Om te kunnen afdrukken moet ik onderstaande uitvoeren. (versie 2013)

In afbeelding drie zie je ook duidelijk de printer die zal gebruikt worden.

post-23245-1417705746,1777_thumb.jpg

post-23245-1417705746,2144_thumb.png

post-23245-1417705746,271_thumb.jpg

Nadat ik op het afdruk icoon klik in afbeelding 3 verschijnt er rechts beneden naast de klok het printer icoon.

Als dat allemaal bij jouw nog correct is dan kan je onderstaande uitvoeren.

Office 2010 herstellen. (klik erop)

Dan voer je ccleaner uit:

Download CCleaner. (Als je het nog niet hebt)

Installeer het (als je niet wilt dat Google Chrome op je PC als standaard-webbrowser wordt geïnstalleerd, moet je de 2 vinkjes wegdoen !!!) en start CCleaner op.

Klik in de linkse kolom op “Cleaner”.

Klik achtereenvolgens op ‘Analyseren’ en na de analyse op 'Schoonmaken'.

Klik vervolgens in de linkse kolom op “Register” en klik op ‘Scan naar problemen”.

Als er fouten gevonden worden klik je op ”Herstel geselecteerde problemen” en ”OK”.

Dan krijg je de vraag om een back-up te maken. Klik op “JA”.

Kies dan “Herstel alle geselecteerde fouten”.

Soms is 1 analyse niet voldoende. Deze procedure mag je herhalen tot de analyse geen fouten meer aangeeft.

Sluit hierna CCleaner terug af.

Wil je dit uitgebreid in beeld bekijken, klik dan hier voor de handleiding.

Dan download je vanaf HP doctor voor afdrukken en scannen via deze link en voer dan uit.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Spijt me verschrikkelijk, maar heb alles uitgevoerd zoals beschreven, nieuwe software van HP laten installeren maar nog steeds zelfde probleem.

Als ik via de HP doctor alles afloop en test pagina afdruk drukt hij die probleemloos af......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je ook het herstellen van Office uitgevoerd?

Indien ja, je hebt het probleem pas?

Heb je juist voor het ontstaan van je printprobleem Updates uitgevoerd of bepaalde software gebruikt om je PC op te kuisen of iets anders?

Je zou natuurlijk altijd een herstelpunt kunnen terug plaatsen maar dan krijg je misschien je probleem van die pop-ups terug.

een andere mogelijkheid is dat je de aanwezige HP software van je printer volledig verwijderd dan ccleaner uitvoert en de software opnieuw installeert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook herstellen van office, heb stap voor stap je uitleg en lijstje gevolgd.

Ja, sinds eergisteren dacht ik ervoor maakte de printer (pc) soms wel de opmerking "printen is mislukt" terwijl het er netjes uitkwam.

Herstelpunt denk ik hetzelfde als jij doet, bang voor die pop ups.

HP software verwijderen ook al aangedacht, maar niet zeker hoe ik er alles af krijg en ook alleen maar het juiste verwijder, pc is namelijk ook HP Phoenix toestel.

Ben net aan het denken ik heb ook HP e-print op smartphone en tablet en daar is paar dagen geleden een update van gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hp eprint dient om af te drukken vanaf mobiele apparaten dacht ik toch en zal dus niet dienen om af te drukken vanaf PC.

Ga naar start-> configuratiescherm-> apparaten en printers.

Staat jouw printer er meerdere keren vermeld?

Controleer ook in Word eens of dezelfde printer dubbel aanwezig is, misschien staat de verkeerde geselecteerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Net gedaan, geen verschil blijft word negeren, pdf geen probleem.

Ik vermoed dat er iets is fout gegaan met de laatste update van windows, kan bijna niets anders zijn.

Als men naar een vroeger herstelpunt gaat verwijdert die dan ook de updates of niet, want ik veronderstel ook dat je de eerst volgende keer dat er updates komen die opnieuw binnen komen en dan ben ik even ver.....

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.