Ga naar inhoud

Printer probleem


ruud

Aanbevolen berichten

Je kan altijd naar een herstelpunt terug gaan maar..... je zal dan misschien weer last hebben van die pop-ups.

De Windows Update kan je zo instellen dat de Updates niet automatisch uitgevoerd worden. Waar ik persoonlijk wel voor te vinden ben.

Zo behoud je zelf de controle over wat er geïnstalleerd wordt en wanneer.

De instelling vindt je trouwens terug via start-> configuratiescherm-> Windows Update-> instellingen wijzigen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 40
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Geplaatst: (aangepast)

Systeemherstel kan ik ook vergeten zijn er maar twee aanwezig en laatste is van 01-05-2014 nadat de pop up problemen opgelost werden, staat duidelijk bij systeem cleanup.

En aansluiten met USB kabel zal waarschijnlijk niks uithalen vermits hij de pdf's wel print..... nu staat hij draadloos ingesteld.

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

nee, ik maak geen back ups van mijn systeempartitie.

Kladblok net getest lukt ook niet, volgens mij ligt de oorzaak bij de laatste windows update 8.1 die deze week gebeurde, kan mis zijn maar is toch het gevoel dat ik heb.

- - - Updated - - -

ai ai ai spookt hier precies, nu komt plots de pagina van de kladblok eruit........................om 19.29 opdracht gegeven en nu eruit om 19.34.....post-1230-1417705747,7704_thumb.jpgvind het geen ik in het geel gezet heb wel raar.

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Nee, windows 8.1 staat er al tijdje op maar geen problemen gehad maar als ik mij niet vergis is er vorige week ook update geweest ergens, want kreeg op gegeven moment bij afsluiten, zo die melding even wachten windows wordt bijgewerkt.

Nu ben nog altijd aan het zoeken maar wat me nu plots opviel is dat als ik in word ga om af te drukken de printer offline staat zie att.post-1230-1417705750,4965_thumb.jpg

En als ik met pijltje erop ga staan geeft hij als opmerking" this is a web service printer "wat mij ook raar lijkt niet?

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb net USB kabel besteld om dat is te proberen, hopelijk helpt het en schakel ik draadloos uit helpt het niet dan ben ik op einde zoektocht vind niks meer wat ik nog niet geprobeerd heb, net nogmaals alles via website van HP

gedeinstalleerd en opnieuw laatste drivers geinstalleerd, niks verschil...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu ben nog altijd aan het zoeken maar wat me nu plots opviel is dat als ik in word ga om af te drukken de printer offline staat zie att.[ATTACH=CONFIG]31742[/ATTACH]

En als ik met pijltje erop ga staan geeft hij als opmerking" this is a web service printer "wat mij ook raar lijkt niet?

Dat wil toch zeggen dat je printer niet aan staat of dat de verkeerde printer geselecteerd is.

En daar zit ook meteen het probleem.

Je kan er op het neerwaartse pijltje klikken en de geïnstalleerde printers nakijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geplaatst: (aangepast)

Toch niet hoor, heb voor de zekerheid nog is op knopje geduwd om hem uit standby te halen, en dan verschijnt het volgende heb voor de duidelijkheid volledige lijst bijgevoegd waar ik uit kan kiezen.post-1230-1417705750,9175_thumb.jpg

Vergeten te vermelden misschien, als ik pdf print geeft hij paar seconden laten in de rechterbovenhoek een melding dat hij document niet kunnen printen heeft ondanks het er correct is uigekomen.

aangepast door ruud
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.