Ga naar inhoud

Bluescreen door Windows Vista SP1

mani88

Aanbevolen berichten

Het is al ongeveer 4x voorgekomen.

Als ik bezig ben met Office + door documenten/foto's blader + surf op internet.

Oei.. je moederbord kapot :s

Staat dit mij dan ook te wachten? Het gaat over laptop van nog maar enkele maanden oud...

1. De driver die ik kan installeren via jouw link, is dus de driver van mijn BEELDSCHERMADAPTER? En als ik deze gewoon installeer, is het probleem dan opgelost? Of moet ik nog iets anders doen?

2. En moet ik de vorige driver van mijn beeldscherm dan eerst desinstalleren voor ik de nieuwe installeer?

3. En stel dat de nieuwe niet werkt?

De link die ik in het 1ste bericht van deze topic als oplossing voor mijn probleem gaf (klik hier) gaat over Windows XP, dus dat zal duidelijk niet de oplossing van mijn probleem zijn..

Verder moet ik ook zeggen dat mijn beeldscherm de laatste tijd vaak uitvalt. Terwijl ik aan het werken ben, valt het scherm opeens uit. Maar ik verlies wel niets van mijn gegevens. Gewoon op de "opstartknop" duwen, inloggen en alles waarmee ik bezig was, staat nog open. Dus hij valt eigenlijk soms gewoon op standby, maar zonder dat ik het wil..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.