Ga naar inhoud

Trojaans paard CoinMiner.ALI blijft zich herhalen

Aanbevolen berichten

Hallo,

1. Sinds vanmorgen toen ik een bestandje van Internet gedownload heb krijg ik na het opstarten van mijn laptop de volgende melding van AVG: Trojaans paard CoinMirer.ALI is verwijderd. Dit virus denk ik:0839f88ae61efaa3e91fdf5b732b242f.com | Website Safety Report & Reviews For 0839f88ae61efaa3e91fdf5b732b242f.com Printscreen wil ik wel posten zo nodig.

2. Gewoon met AVG gescand, maar geen problemen gevonden, maar continue de melding na het opstarten. Toen Malwarebutes Anti0malware er over heen gegooid en de eerste keer 12 gedecteerde bestanden en toen nog een keer 6. Allebei in quarantaine geplaatst.

3. RSIT uitgevoerd en log staat hieronder. info kan er ook bij zo nodig.

Hoor wel wat ik moet doen

Alvast bedankt en hoop zo snel mogelijk op antwoord.

log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt dezelfde vraag ook al gesteld bij onze collega's van HJT.nl in dit topic. Het heeft weinig zin om dubbel werk te leveren en bovendien daarvoor twee verschillende helpers in gang te zetten. We sluiten dit topic dan ook (tijdelijk) af. Mocht er (uitzonderlijk) geen oplossing komen op het andere forum, mag u mij steeds contacteren om hier eventueel verder te gaan. Maar nu liever nog niet !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.