Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:
Ik ben niet zo vertrouwd met windows 8(.1), maar in windows 7 komt het vaker voor dat het beeldscherm uitgeschakeld staat.

Ga naar "instellingen">pc instellingen wijzigen>Pc's en apparaten (of iets gelijkaardigs).Kijk als het beeldscherm van je monitor weldegelijk is ingeschakeld.

Goed bedoeld van je maar hoe kan ik in hemelsnaam die instellingen bekijken als ik geen beeld krijg!

Geplaatst:

zou inderdaad kunnen dat (een deel van) het mobo kaduuk is.

een te ruw uitgetrokken usbplug (of er is tegenaan gestoten ofzo) kan zo maar kortsluiting geven....

dat vereist technisch onderzoek ter plekke.

Geplaatst:

Het zal idd wel eens het beste kunnen zijn dat ik hem beter ergens binnenbreng, want mijn vermoeden gaat uit dat het moederbord beschadigd is. Het is enkel zonde dat het zo duur is om te laten herstellen. Moest ik nu weten welk type merk of zo moederbord er in zit, zou ik het best zelf ook kunnen vervangen (maar ik weet het merk dus niet)! Weet iemand hoe ik het kan achterhalen?

Geplaatst:

Ik heb iemand die ik ken gecontacteerd (we zijn een beetje ying & yang of zoiets). Wat ik niet weet, weet hij wel en omgekeerd dus. We hebben controles gedaan op de PC en zijn tot de conlusie gekomen dat de fout zich in de VOEDING bevind! We hebben met een hardware toestelletje de voeding gecontroleerd met resulaten,... Mocht de voeding perfect zijn zou het toestel met al zen lichtjes het ook weergeven! (wat dus niet het geval was)! Het probleem is dus de voeding (die trouwens vrij zwak was voor een win8 systeem) en uiteindelijk opgaf en geen normale signalen meer kan doorsturen naar (beeld, muis, toetsenbord, usb etc,;...). Nu komt de volgende stap! Een nieuwe voeding aanschaffen en testen. Als dit hét probleem was, laat ik jullie zeker iets weten in de nabije toekomst (even geduld dus).

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.