Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik zit met een probleem heb nu enige maanden een nieuwe computer met Windows 8.1 erop, als ik nu film zit te kijken op mijn TV via de computer (streamen via PS3 Media Server) sluit mijn computer na 1 1/2 uur automatisch af :dong:. Heb de slaapstand voor het beeldscherm en de computer al op nooit gezet maar hij blijft het doen, en waat niet waar het aan ligt. Heb Bullguard Internet security erop draaien dus geen virus aanwezig, zou iemand mij hier mee kunnen helpen het is zo vervelend als ik halverwegen de film mijn pc opnieuw moet opstarten.

Geplaatst: (aangepast)

Heb je ook de instellingen bij geavanceerde energie- instellingen wijzigen nagekeken?

Zo zet je ook bij de harde schijf beter de instelling op nooit.

post-23245-1417705747,8753_thumb.jpg

aangepast door clarkie
Geplaatst:

Clarkie, dank je voor je antwoord heb nou ook de vaste schijf bij geavanceerde energie-instellingen op nooit gezet laten we afwachten of dit het probleem was.

Ik laat het zo snel mogelijk weten:top:

• 3 weken later...
Geplaatst:

Volgens mij is dit probleem nu opgelost heb een film gekeken en is niet uitgeschakeld, heerlijk :D. Zal deze ook markeren als opgelost bedank voor jullie hulp.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.