Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Nadat mijn andere pc telkens uitviel heb ik besloten om windows 7 op mijn mac te zetten. Dit doe ik dan weer via Boot Camp, alles ging goed tot dat ik bij de ruimte verdeling van mac naar windows kwam. Toen ik op installeer klikte kreeg ik de volgende foutmelding:

"De schijf kan niet in partities worden verdeeld,omdat sommige bestanden niet kunnen worden verplaatst

Maak een reservekopie van de schijf en gebruik schijfhulpprogramma om de schijf te formatteren als een volume met de structuur MAC OS uitgebreid (journaled). Zet de gegevens terug op de schijf en voer d Boot Camp-assistent opnieuw uit."

Toen heb ik mijn mac afgesloten en een schijfkopie gemaakt, daarna heb ik de schijf (macintosh hd) gewist om daarna de inhoud weer terug te zetten. Geen resultaat, ik krijg dezelfde foutmelding als voorheen.

Weet iemand de oplossing ?

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.