Ga naar inhoud

[OPGELOST] Funktie "opslaan als"


ward

Aanbevolen berichten

Wanneer ik een bepaald bestand in win. vista wil opslaan, kan ik in het drop down menu dat de verschillende bestemmingen toont hoofdzakelijk de eigenaar aanduiden, de hdd wordt niet getoond en al evenmin andere mappen, bv bureaublad. Wel staan er nog een aantal onbekende verwijzingen die blijkbaar geen mappen zijn.

Vraag is dus: hoe kan ik dat menu aanpassen?

Mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste ward,

is het mogelijk dat u even een schermafdruk maakt van het probleem? Het is me niet helemaal duidelijk zonder een afbeelding

Bedankt alvast

Karel

Ik toon u het gelijkaardige venster van XP omdat ik in de laptop met Vista nog geen schermafdruk kan maken.

http://img83.imageshack.us/img83/7136/screenshot001nw0.jpg

Het is dus in dat bovenste vakje waar "opslaan in" staat, dat er enkel staat: C: NAAM en nog wat (heb de laptop nu niet ter beschikking) Wanneer ik op het pijltje rechts klik om een keuze te maken wordt er geen lijst getoond zoals in het vb. hier, enkel dezelfde vermelding die er al staat en kan ik bv. niet "bureaublad" aaduiden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik denk dat ik al weet wat je bedoelt.

Bedoelt u dit:

[ATTACH]1279[/ATTACH]

Dit verschijnt inderdaad wanneer u op het recht pijltje klikt.

nu klikt u even op de pijltjes aan de linkerzijde dan ziet u dit:

[ATTACH]1280[/ATTACH]

Dit is iets typisch Vista :)

2 manieren dus om van map te veranderen.

Laat gerust even weten of dit het was.

Beste groeten,

Karel

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik toon u het gelijkaardige venster van XP omdat ik in de laptop met Vista nog geen schermafdruk kan maken.

laptop fn toets en prnt scr. drukken/gewone pc de print screen toets

dan start->programma's->alle programma's en paint kiezen

in paint kiezen voor bewerken en plakken, dan het zootje opslaan en doorsturen ;)

edit, toch meer op F5 beginnen drukken :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

laptop fn toets en prnt scr. drukken/gewone pc de print screen toets

dan start->programma's->alle programma's en paint kiezen

in paint kiezen voor bewerken en plakken, dan het zootje opslaan en doorsturen ;)

edit, toch meer op F5 beginnen drukken :P

Op men desktop met XP gebruik ik Gadwin printscreen en daarna moet men dat toch uploaden? Of kan men met uw methode het beeld direkt in de forumpost zetten?

PS: F5, wat doet die dan allemaal?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.