Ga naar inhoud

kan niets installeren

Gast trientje

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik heb vorige week dat bewuste virus gehad.Laptop(vista) binnen gedragen voor herstelling.Hij heeft de software moeten afhalen om het virus te verwijderen. Zaterdag terug opgehaald was blijkbaar in orde.Hij heeft er software opgezet van 2003.Proberen dvd te installeren van de all in one printer.Gaat niet geeft aan dat het systeem niet aan de vereisten voldoet.Ik heb dan 2003 eraf gehaald en windows vista enterprise 2007 er op geinstalleerd. hetzelfde probleem. Ik ben bijna alles die erop zat kwijt zoals webcam,vingerherkenning, kan geen spellen meer spelen het is een ramp.Het is een hele andere laptop.Wie kan mij helpen de laptop weer in orde te krijgen.Ik werk voor het ogenblik met een AVG FREE 8.0 virusschanner tot mijn norton360 vervalt want die is er ook af.Die 360 staat nog op 2 andere laptops.

Trientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste,

Vervelend te horen dat u een virus hebt gehad en nog vervelender te horen dat de hersteller uw pc niet naar behoren heeft terug bezorgt.

Normaal in geval van een virus zal slechts in uiterste nood gekozen worden voor een herinstallatie van Vista, en dit verbaast me dat dit gebeurd is.

Nu, bij de meeste laptops is er een Recovery Schijf bijgevoegd. Deze Recovery schijf laat toe, uw pc opnieuw te 'installeren', terugzetten naar de fabrieksinstellingen, met hierbij alle software, drivers enz...

Nu mocht u me kunnen vertellen, welk merk van laptop u hebt en modelnummer dan kan ik even nagaan of hierbij een recoverydvd aanwezig was.

Indien er geen bij zou zitten, dan kan ik u wel de software en drivers opzoeken die bij uw laptop horen, zodat alle componenten naar behoren werken;

De reden waarom u uw printer bijgevolg niet kan installeren kan zijn door het ontbreken van drivers, etc.

Indien u verkiest dan iemand van onze mensen dit in uw plaats doet, dan mag u me steeds contacteren,

mvg Karel

beheerder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

Bedankt om te reageren.Het is een hp met nr. pavillon dv 9500 en er staat ook nog bij dv 9540 deb.Graag zou ik hebben dat iemand van jullie mensen hem in orde zet. Kunt u ook bij benadering zeggen wat het gaat kosten.

Groetjes,

Trientje

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.