Ga naar inhoud

[OPGELOST] Kan geen Email versturen, blijft hangen in mijn postak uit.


Gast fernand49

Aanbevolen berichten

Windows xp pro

Outlook Express 7

Zeer dikwijls blijft een email hangen in mijn postvak uit. Ik krijg het volgende bericht...De smtp server heeft al 60 sec. niet meer gereageerd, wil je nog 60 sec wachten. Daarna krijg ik volgende foutmelding....

Er is een onbekende fout opgetreden. Onderwerp 'Fw: Fw: Goei materiaal zeg...', Account: 'pop.scarlet.be (1)', Server: 'smtp.scarlet.be', Protocol: SMTP, Reactie van server: '550 5.7.1 bulkmail mAIAxjij025425 from 83.134.138.59 rejected', Poort: 25, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 550, Foutnummer: 0x800CCC69

Kan iemand mij uit de nood helpen...Dank bij voorbaat. :pcguru:

NB; Ik stem zeker op jullie hoedanook.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Fernand,

Deze melding zou betekenen dat u Scarlet uw mails aanziet als spam en niet doorlaat ofwel dat uw account niet volledig correct staat ingesteld waardoor Scarlet uw emails niet correct behandeld.

Kijk even de instellingen na van uw account :

Klik in het menu Extra op Accounts...

Kies je huidige account en kies bewerken

Kijk hier de volgende instellingen zeker na:

emailadres: hier staat uw emailadres (inclusief @scarlet.be)

  • Het servertype voor inkomende berichten is "POP 3".
  • Servernaam voor inkomende berichten is pop.scarlet.be .
  • Servernaam voor uitgaande berichten is smtp.scarlet.be
  • Account name: uw Scarlet gebruikersnaam (zonder @SCARLET !) in kleine letters.
  • Password: uw wachtwoord. Opgelet : dit is hoofdlettergevoelig!

Laat gerust weten of dit correct ingesteld staat

Mvg Karel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.