Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik zie 2 virusscanners: AVG en F-Secure.

Ik vermoed dat je nu AVG als actieve scanner gebruikt en dat F-Secure niet volledig verwijderd werd toen het werd "afgedankt".

Klopt dat?

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Download 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe naar het bureaublad (niet de .zip- of .rar-versie)

  • Wanneer Internet Explorer of een andere browser of virusscanner melding geeft dat dit bestand onveilig zou zijn kun je negeren, dit is namelijk een onterechte waarschuwing.
  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

{11111111-1111-1111-1111-110511131190};c
{5fb66911-2787-49cf-8f96-265e34893e40};c
{E87806B5-E908-45FD-AF5E-957D83E58E68};c
{5018CFD2-804D-4C99-9F81-25EAEA2769DE};c
C:\Program Files (x86)\Softonic;fs
C:\Program Files (x86)\AskPartnerNetwork;fs
C:\PROGRA~2\SearchProtect;fs
C:\Program Files (x86)\SearchProtect;fs
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{11111111-1111-1111-1111-110511131190}];r
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{11111111-1111-1111-1111-110511131190}];r64
[-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{E87806B5-E908-45FD-AF5E-957D83E58E68}];r64
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r
"AppInit_DLLs"=-;r
APNMCP;s
CltMngSvc;s
emptyclsid;
chromelook; 
firefoxlook; 
emptyfolderscheck;delete 
startupall; 
filesrcm;

  • Klik op de knop "Options" en vink nu de onderstaande opties aan.
  • Do a Deep Scan

  • Installed Programs

  • Running Processes
  • Auto Clean
  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

aangepast door kweezie wabbit
  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Hallo,

voordat ik aan de slag ga, F-secure is mijn betaalde internetbeveiliging.

Ik had echter alvast een poging ondernomen om AVG te installeren om evt. hier iets mee te kunnen, maar dit liep op een foutmelding uit.

AVG haal ik er weer af.

Dit heeft toch geen invloed op bovenstaande aanpak??

gr. Mark

Geplaatst:

[ATTACH]31950[/ATTACH]Hoi,

hier zijn we weer. Ben benieuwd, want de pc blijft onvoorspelbaar reageren.

Ik weet ook niet of de scan afgerond was, na 2 uur de tijd gehad te hebben was ik het beu.

gr. Mark

zoek-results.log

Geplaatst:

Dit is slechts een gedeeltelijk logje en daar kunnen we helaas niets mee doen :sad

Heb je deze tip al geprobeerd?

Probeer eens of het terug zetten van een herstelpunt het probleem oplost.

Hoe je dat moet doen lees je hier.

Indien niet, probeer dit dan eerst en voer daarna de scan met zoek.exe opnieuw uit.

Indien ja, voer dan de scan met zoek.exe opnieuw uit.

Geplaatst:

Hoi,

heb even geen tijd gehad, maar het is me nu ook gelukt om een zoekresult te maken.

Ik hoop dat je er iets mee kunt om de laptop weer in orde te krijgen.

In de achtergrond zit nog altijd iets tegen te werken.

gr. Mark

zoek-results.log

Geplaatst:

Ga naar configuratiescherm - programma verwijderen.

Verwijder onderstaande programma's indien mogelijk

????? Windows Live

?????? Windows Live

??????? ????????? Windows Live Mesh ActiveX ??? ?????????? ??????????

??????? ?????????? Windows Live Mesh ActiveX ??? ????????? ???????????

???????? ?????????? Windows Live

??????????? ?? Windows Live

???????????? Windows Live

Ask Toolbar

ActiveX-kontroll f”r fj„rranslutningar f”r Windows Live Mesh

Control ActiveX Windows Live Mesh pentru conexiuni la distan?a

Contr“le ActiveX Windows Live Mesh pour connexions … distance

Controlo ActiveX do Windows Live Mesh para Liga‡äes Remotas

Formant ActiveX programu Windows Live Mesh odpowiedzialny za obsluge polaczen zdalnych

Fotogalerija Windows Live

Galeria de Fotografias do Windows Live

Galeria fotografii uslugi Windows Live

Galerie de photos Windows Live

Java 7 Update 25 (64-bit)

Kontrolnik Windows Live Mesh ActiveX za oddaljene povezave

Ovl dac¡ prvek ActiveX platformy Windows Live Mesh pro vzd len pripojen¡

Ovl dac¡ prvok ActiveX programu Windows Live Mesh pre vzdialen‚ pripojenia

Poczta uslugi Windows Live

Podstawowe programy Windows Live

Posta Windows Live

S?????? f?t???af??? t?? Windows Live

Search Protect

St???e?? e?????? ActiveX t?? Windows Live Mesh ??a ap?æa???sæ??e? s??d?se??

Uzak BaglantÕlar I‡in Windows Live Mesh ActiveX Denetimi

Windows Live Fotogal‚ria

Windows Live Fotogalerie

Windows Live Fotogalleri

Windows Live Fotograf Galerisi

Windows Live Fot¢t r

Windows Live Mesh ActiveX-kontroll for eksterne tilkoblinger

Windows Live Mesh ActiveX-objekt til fjernforbindelser

Windows Live Mesh ActiveX-vez‚rlo t voli kapcsolatokhoz

Windows Live Meshin et„yhteyksien ActiveX-komponentti

Windows Liven asennusty”kalu

Windows Liven s„hk”posti

Windows Liven valokuvavalikoima

Schakel je antivirus- en antispywareprogramma's uit, mogelijk kunnen ze conflicteren met zoek.exe (hier en hier) kan je lezen hoe je dat doet.

Start 51a612a8b27e2-Zoek.pngZoek.exe nogmaals met het onderstaande script.

  • Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.
     
    [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\Windows];r64
    "AppInit_DLLs"=-;r64
    ApnTBMon;s
    chromelook; 
    firefoxlook; 
    emptyfolderscheck;delete 
    startupall; 
    filesrcm;
    installedprogs;
    standardsearch;
    autoclean; 
    


  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Geplaatst:

Download adwcleaner.pngAdwCleaner by Xplode naar het bureaublad.

  • Sluit alle openstaande vensters.
  • Dubbelklik op AdwCleaner om hem te starten.
  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren,
  • Door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Klik vervolgens op Scan.
  • Klik vervolgens op Clean als er items zijn gevonden.
  • Klik bij Herstarten Noodzakelijk op OK

Nadat de PC opnieuw is opgestart, opent meestal een logfile.

Anders is het hier terug te vinden C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt.

Logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam C:\AdwCleaner\AdwCleaner[s0].txt als bijlage toe aan het volgende bericht.
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Geplaatst:

Ok,

maar nu heb ik er het volgende probleem bij;

na de laatste handelingen en het maken van de zoek-logfile heb ik de laptop afgemeld en uitgezet, maar nu krijg ik de laptop niet meer aangemeld.

bij het opstarten en na aanmelden geeft hij de melding 'de service group policy client verhindert het aanmelden. toegang geweigerd'.

Hoe kan ik nu verder om adwcleaner uit te voeren??

Mark


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.