Ga naar inhoud

Diagnostic Policy


Vinzo

Aanbevolen berichten

Goeden Avond.

Ik heb precies het zelfde probleem en heb dus ook dezelfde stappen gevolgt maar tot nu toe nog geen verbetering.

helaas stopt de oude post dus weet niet hoe het veder moet.

Ga nu u oplossing proberen, kijken of dat wel lukt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goeden nacht.

Zo net alle stappen doorlopen. en na 1 minut loop het programma compleet vast en heb ik men computer foceren te resseten.

Ga nu nog maals het programma proberen kijken of ik misschien iets fouts heb gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou gistere nacht weer alles doorlopen.

heeft zoon 2 uurtjes geduurt maar sucsesvol afgesloten op nieuwe op gestart maar blijf het zelfde probleem houden,

internet doet het wel alleen online games spelen of downloaden blijft onmogelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Download 51a5f5d096dae-icon_RSIT.pngRSIT van de onderstaande locaties en sla deze op het bureaublad op.

Hier staat een beschrijving hoe je kan kijken of je een 32- of 64-bitversie van Windows heeft.

Dubbelklik op RSIT.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Vervolgens wordt de "Disclaimer of warranty" getoond, klik vervolgens op "Continue"
  • Wanneer de tool gereed is worden er twee kladblok bestanden geopend genaamd "Log.txt" en "Info.txt" .

RSIT Logbestanden plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Log.txt" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden in de map ""C:\\rsit")
  • Het logbestand met de naam "Info.txt" wat geminimaliseerd is hoeft u niet te plaatsen. (Dit logbestand wordt enkel de eerst keer bij het uitvoeren aangemaakt).
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Bekijk ook de instructievideo.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelklik op Zoek.exe om de tool te starten.

  • Windows Vista, 7 en 8 gebruikers dienen de tool als "administrator" uit te voeren door middel van de rechtermuisknop en kiezen voor Als Administrator uitvoeren.
  • Kopieer nu onderstaande code en plak die in het grote invulvenster:
  • Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze PC, gebruik dit dan ook niet op andere PC's met een gelijkaardig probleem.

 
 {84BFE29A-8139-402a-B2A4-C23AE9E1A75F};c
 D:\Games\Arc gaming\Arc\Plugins\ArcPluginIE.dll;f
 {9D974C8C-6D92-44FB-BEAF-B45A1C0CF17F};c
 C:\Program Files (x86)\IObit\IObit Malware Fighter\adsremoval;fs
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{10921475-03CE-4E04-90CE-E2E7EF20C814}];r64
 [-HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Browser Helper Objects\{9D974C8C-6D92-44FB-BEAF-B45A1C0CF17F}];r64
 [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\wow6432node\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run];r64
 ""=-;r64
 C:\ProgramData\{E1ED556E-3EA0-4F44-8BE7-CC5FB0F4B424};fs
 C:\ProgramData\{D76294E6-03B8-4971-AF2E-3F846161A690};fs
 autoclean;

  • De optie "Scan All Users" staat standaard aangevinkt.
  • Klik nu op de knop "Run script".
  • Wacht nu geduldig af tot er een logje opent (dit kan na een herstart zijn als deze benodigd is).
  • Mocht er geen logje verschijnen, start zoek.exe dan opnieuw en klik op de knop zoek-results.log, de log verschijnt dan alsnog.
  • Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Zoek.exe logbestand plaatsen

  • Voeg het logbestand met de naam "Zoek-results.log" als bijlage toe aan het volgende bericht. (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\\Zoek-results.log.)
  • Hoe u een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest u hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.