Ga naar inhoud

Onderdelen van Frontpage installeren

joke

Aanbevolen berichten

Hoi,

Telkens als ik FrontPage van office2003 start krijg ik heel even een scherm van Windows Installer en vervolgens het scherm in bijlage.

Bij de andere programma's van office krijg ik dat soms ook. Waarom de ene keer wel en de andere keer niet weet ik niet.

Wat kan ik doen om dit scherm niet meer te krijgen?

Joke

post-3830-1417703780,4745_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Telkens je in een Office-toepassing een bewerking uitvoert, waarvoor je info nodig hebt die niet op je PC staan, maar wel in het Officepakket zitten, kan je een dergelijk voorstel krijgen. Het is dan aan jou om te kiezen of je deze - al dan niet - via de Office-CD wil downloaden voor gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is gaat niet over functies die bij het eerste gebruik geïnstalleerd worden. Office is volledig geïnstalleerd.

Er wordt nooit achter een cd gevraagd. De progressbar gaat ook telkens tot 100% en dan start FrontPage verder op en werkt normaal.

Als ik dan na gebruik het document save en FrontPage afsluit en later terug opstart met hetzelfde document opnieuw open komen die schermen terug.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.