Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

• Reacties 45
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Geplaatst:

Ja,ik heb Gmail- en Ziggo account die ik niet actief gebruik.

Deze account zijn al diie tijd zonder problemen gekoppeld aan (outlook) live.nl en bemerk wel dat de instelling voor automatisch doorsturen van de berichten niet meer mogelijk is

Geplaatst:

G-mail is een webmail-account, daar kan je niet mee vergelijken. Maar met het Ziggo-account (mocht je dat activeren) zou je kunnen bekijken of zich daarmee dezelfde problemen voordoen ?

Geplaatst:

Duurt even omdat te checken , ik heb een nieuw ww moeten aanvragen en dat duurt een paar dagen duren voordat ik dit toegestuurd krijg.

Zodra ik meer weet geef ik bericht.

• 3 weken later...
Geplaatst:

Nog geen nieuw wachtwoord ontvangen maar Ziggo is volgens mij ook een webmail ,het is ook een provider zoals KPN- Telfort - UPC enz.

Wel een late ontdekking maar dat heb je zo met vakantie!

Geplaatst:

Dat klopt ... maar een nieuw wachtwoord (op vraag van de abonnee) zou toch moeten kunnen ? Of kan je het ergens in je webmail zelf wijzigen ?

Geplaatst:

Inderdaad was dat de oplossing, maar ik bemerk dat ook met de ziggo webmail ook hetzelfde probleem zit.

Intussen werkt de laptop ook weer trager.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.