Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Enkele weken terug heb ik bij Lidl een negatief/dia scanner Silverscrest IAN 73761 gekocht.

Hierbij werd software van ArcSoft geleverd.

OS: Windows 8

Ik heb geprobeerd de software te installeren, dat ging goed tot het moment dat ik het programma wilde opstarten om de scanner te gaan gebruiken.

Het programma start niet op en blijft hangen op het openingsscherm.

Met Taakbeheer kon ik het beëindigen.

Daarna heb ik de software verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, nu met de antivirus software uitgeschakeld. Zonder succes!

Ook heb ik op de harde schijf een nieuwe map aangemaakt, de software daarin gekopieërd en van hieruit geprobeerd de software draaiende te krijgen.

Wat ik ook doe de software werkt niet(bij mij).

De helpdesk van ArcSoft zegt helaas geen partij te zijn, want voor onderhoud heeft Lidl geen contract met hen.

De helpdesk van Lidl draagt allerlei mogelijkheden aan, die niets hebben opgeleverd.

Uiteindelijk kwam de helpdesk op het idee om de software te installeren op een andere computer en dan kijken wat het doet.

Kan iemand mij hiermee helpen door de software op zijn computer te installeren en kijken wat het doet?

Bij voorbaat hartelijk dank.

Met vriendelijke groet

Paul

Geplaatst:

Hallo Clarkie,

Dank voor uw snelle antwoord op mijn vraag.

Ik heb Windows 64bit

De software van Arcsoft is: MediaImpression2 SND 3600 A2

Hopelijk helpt dit u iets verder.

Prettige avond gewenst.

Paul

Geplaatst:

Inmiddels ben ik er al achter wat fout is gegaan.

Op de verpakking en schijf staat: Windows 8, maar nu blijkt dat dat uitsluitend 32 bits betreft.

Ik heb Windows 8 62 bits. Jammer dan niks aan te doen denk ik.

Of kan ik met bepaalde 'ingrepen' de software omturnen naar 64 bits?

Vriendelijke groet en prettig weekend

Paul

Geplaatst:

@iedereen,

Hartelijk dank voor jullie bijdrage om mij te helpen met het probleem.

Het is niet mogelijk om de software te laten draaien onder OS Windows8 64 bits.

Jammer, maar ik kan het apparaat nog retourneren en proberen een andere

scanner te vinden dat wél gebruikt kan worden.

Met vriendelijke groet

Paul

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.